Захист прав дитини
Національна дитяча «гаряча» лінія
Національна дитяча «гаряча лінія»
Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації
|
Каталог статей
У розділі матеріалів: 130 Показано матеріалів: 81-90 |
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 12 13 » |
Розробка уроку з образотворчого
мистецтва
Тема. Великі європейські стилі. Античність, романський стиль, готика, ренесанс Мета: а) навчальна – ознайомити учнів із найкращими досягненнями історичних культур європейського регіону, а також із провідними видами мистецтва певної епохи; б) розвиваюча – розвивати художній смак і вміння сприймати художні твори; в) виховна – виховувати інтерес до спілкування з мистецтвом. Обладнання: презентація із зображенням об’єктів та творів античності, романського стилю, готичного стилю, стилю ренесанс.
|
Розробка уроку з образотворчого мистецтва
Тема. Витинанка – вид народного мистецтва. Виконання композиції « Дерево життя». Мета: дати поняття про мистецтво витинанки; показати виникнення, становлення та розвиток цього мистецтва в Україні; формувати навички виготовлення витинанок; виховувати розуміння взаємозв’язку внутрішньої та зовнішньої краси навколишнього світу через створення художнього образу засобами витинанки та естетичне ставлення до народного мистецтва.
|
У пісні поміж нас Ведучий. Дорогі вчителі, учні, гості, всі, хто зі¬брався в цьому залі! Ведуча. Ми раді вітати вас на нашому пісенному вернісажі «Пісня буде поміж нас».
|
Олесь Гончар - сумління України, Любов пречиста, Пісня і зоря. Вся Україна славить і вітає Свого співця - Олеся Гончара!
|
Розробка уроку з української мови Тема. Тире в неповних реченнях. Мета. Закріпити знання про неповні речення, вживання в них тире, вміння вирізняти неповні речення, правельно їх інтонувати, вживати тире в неповних реченнях; розвивати логічне мислення, пам ять; виховувати повагу до образного влучного слова. Тип уроків: урок закріплення вивченого. Обладнання: підручник.
|
Математика Тема: Повторення вивченого по темі "Нумерація чисел 21-100" (розв'язування задач на знаходження остачі, зменшення числа на кілька одиниць, знаходження третього доданка, знаходження значень виразів, що містять дужки, порівняння чисел і виразів, закріплення випадків додавання і віднімання, пов'язаних з нумерацією чисел. Мета: Вдосконалювати знання і навички учнів в розв'язуванні задач. Повторити, закріпити правила обчислення виразів з дужками. Формувати обчислювальні навички при додаванні і відніманні прикладів, пов'язаних з нумерацією чисел. Вчити за допомогою геометричних фігур складати різні предмети, повторити властивості геометричних фігур. Сприяти розвитку логічного мислення, пам'яті, спостережливості, самостійності, уяви, уваги, кмітливості. Розширити знання дітей про символічне значення рослин в природі. Виховувати бажання наслідувати народні традиції, вивчаючи народні звичаї.
|
"Клуб знавців: Що? Де? Коли?" Математика Тема: Повторення вивченого (знаходження значень виразів, що містять дужки, порівняння чисел і виразів, розв'язування задач, периметр). Мета: вміти систематизувати і перевірити знання учнями засвоєних тем, удосконалювати обчислювальні навички, співробітничати, співпереживати. Дати змогу учням пройти шлях пошуку істини.
|
Тема : Уявна подорож до королеви семи цифр. Мета: Вправляти дітей у розрізненні цифр 1-7, закріплювати кількісну і порядкову лічбу в межах 7; продовжувати вчити дітей називати суміжні числа. Формувати знання про назви днів тижня. Учити використовувати логіко-математичні уміння в різних життєвих ситуаціях. Обладнання: дидактичний -плакат «Місто з будиночками », роздатковий: каштани, смужки з кружечками.
|
Тема: Дерева. Екологічно-доціальна поведінка. Мета: Дати елементарні знання про те, що рослини сприяють існуванню природного довкілля ; виділяють кисень; поліпшують повітря; що в України багатий і різноманітний рослинний світ. Учити розрізняти й називати групи рослин: дерева, кущі, квіти тощо. Виявляти радість, задоволення від перебування в екологічно безпечному куточку природного довкілля. Формувати знання про те, що поводитись в природі слід так, аби не зашкодити їй, підводити до розуміння необхідності збереження природи. Засуджувати негативні вчинки дорослих, однолітків, які шкодять довкіллю. Обладнання: демонстраційний матеріал : «Кущі, гриби». Літературно-фольклорний матеріал : загадки, вірші,грам-запис.
|
Тема: Мій рідний край у незалежній Україні Мета: розширювати уявлення дітей про національні та державні символи України. Розвивати уміння виразно декламувати вірші , пам ‘ять , увагу . Формувати стійкий інтерес до історичного минулого своєї Батьківщини . Виховувати патріотизм, бажання вивчати народні звичаї , берегти традиції. Реалізовувати завдання базової програми «Я у світі » , за сферами життєдіяльності «Культура», «Люди », «Природа» Матеріал: посібник «Моя країна - Україна», «Народні символи України», китиці калини , вишиті рушники , квітки , олівці , фарби , пензлі, аркуші білого паперу А-4.
|
|
|