Захист прав дитини
Національна дитяча «гаряча» лінія
Національна дитяча «гаряча лінія»
Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації
|
Каталог статей
У розділі матеріалів: 130 Показано матеріалів: 71-80 |
Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 12 13 » |
Розробка уроку з географії Тема: Вода - багатство природи
|
Розробка уроку з географії
Тема: Світове господарство. Мета: Ознайомити учнів із складом світового господарства і міжнародного географічного поділу праці, основними шляхами розвитку науки, техніки, виробництва і управління в умовах НТР. Показати вплив НТР на структуру і розміщення світового господарства. Розкрити поняття «Світове господарство» та «міжнародний географічний поділ праці». Продовжити формувати уміння слухати лекцію, виділяти основне в її змісті і складати географічний конспект. Матеріально-технічне оснащення і навчальні посібники: політична карта світу, пунсони для позначення карт, що входять в основні інтеграційні об’єднання, карточки-завдання, підручник.
|
Розробка уроку з фізичного
виховання
8-ий клас Гімнастика Тема: Правила техніки безпеки під час занять з гімнастики. Страховка та самостраховка. Мета: нагадати учням про правила безпеки під час виконання вправ на гімнастичних снарядах, удосконалити вміння підстраховки та самостраховки. Інвентар: секундомір, мати, гімнастичний козел, тренажер «Коник», перекладина.
|
Розробка уроку з фізичного
виховання
Тема: «Вічний вогонь слави» Мета: ознайомити учнів з подіями Другої світової війни в Україні та на території нашого краю; показати героїзм народу в боротьбі з ворогом; виховувати почуття патріотизму, любові до своєї землі; усвідомлення уроків життя в процесі нерозривного зв'язку поколінь.
|
Розробка уроку з фізичного виховання
7-ий клас Баскетбол Тема: Передачі Мета: повторити види та способи передачі м’яча, покращити їх виконання, удосконалити елементи гри. Інвентар: баскетбольні м’ячі, секундомір, свисток.
|
Розробка уроку для 2
класу
Тема: БЕЗПЕКА НА ВІДПОЧИНКУ. ІГРИ БІЛЯ БУДИНКУ Мета: формувати в учнів знання правил безпечної поведінки у природному середовищі під час ігор; вчити обирати безпечні місця для відпочинку та гри, виконувати правила ігор і розваг; допомогти учням засвоїти правила безпеки у випадку зустрічі з підозрілим незнайомцем; виховувати обережність, обачливість. Обладнання: ілюстративний матеріал «Як уникнути небезпеки».
|
Розробка уроку для 2
класу
Тема: Зелене диво землі. Як розрізняються рослини. Мета: Продовжити формувати поняття «природа нежива і жива», сформувати уявлення про царства живої природи, значення рослин, різноманітність рослин на Землі, про види рослин; продовжити формувати навички дослідницької роботи та спостереження; розвивати логічне мислення, виховувати естетичні почуття. Обладнання: схема «Рослини», ілюстрації із зображенням рослин.
|
Розробка уроку з математики для 2
класу
Тема: Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Мета: Вчити учнів читати числа у таблиці розрядів. Ознайомити з числом 200; пояснити, як утворити число 200. Ознайомити з назвами чисел третього розряду. Вчити розв′язувати задачі на дві дії, що включають знаходження невідомого компонента.
|
Розробка уроку для 2 класу
Тема: Правила поведінки в школі. Конфліктні ситуації в школі. Мета: Розширити знання про правила поведінки у школі; ознайомити учнів із позитивними і негативними емоціями і з тим, як вони впливають на стосунки між людьми, на збереження й зміцнення здоров'я; дати уявлення про конфлікт і причини конфліктів; розвивати навички запобігання конфліктам та їх розв'язання; виховувати відповідальність за свою поведінку, за свої вчинки, а також почуття дружби і товариськості.
|
Розробка уроку з образотворчого
мистецтва
Тема. Робота за уявою»Дизайн спортивного одягу» Мета: а) навчальна - ознайомити учнів з видами і формами одягу, видами оздоблення, способами декорування одягу; основними стилями та формами костюму; тенденціями спортивного одягу; б) розвиваюча - звивати асоціативно-образне та просторове мислення, уяву, фантазію, творчі здібності учнів; в) виховна - виховувати потребу в творчості. Тип уроку: урок-подорож. Наочність: презентація, роздатковий матеріал. Матеріали: альбом, графічні матеріали, гумка, фарби, пензлі, склянка для води, палітра, серветка, ножиці. Техніка виконання: на вибір.
|
|
|