План роботи на зимові канікули
ПЛАН РОБОТИ ШМО:
- ПРИРОДНИЧО - МАТЕМАТИЧНИЙ ЦИКЛ
- СУСПІЛЬНО- ГУМАНІТАРНИЙ ЦИКЛ
- ТВОРЧА ГРУПА ВЧ. ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ
- ВЧ. ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ ДНЗ
ПЛАН РОБОТИ ГІМНАЗІЇ НА 2020-2021 Н. Р.
Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2020-2021 н. р.
Графік заповнення класних журналів вчителями початкових класів та вчителями – предметниками
Підвищення кваліфікації педагогів: у МОН пояснили, які курси «зарахують», а які ні
Лист МОН № 1/9-213 від 16.04.20 року "Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року"
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти за дистанційною формою навчання
Курси підвищення фахової кваліфікації керівних та педагогічних кадрів у 2020 та 2021 роках
Плани роботи ШМО на ІІ семестр 2019-2020 н. р.
- Природничо - математичний цикл
30.01.2020 р. - Географія 7 клас "Північна Америка. Географічне положення. Історія відкриття й освоєння"
- Творча група вчителів естетичного циклу
- Класних керівників та класоводів
- Вчителів початкових класів та ДНЗ
18.02.2020 р. - 4 клас "Ділення іменованих чисел. Ускладнені задачі на зведення до одиниці"
- Суспільно - гуманітарний цикл
Графік І етапу олімпіад 2019-2020 н.р.
Графік курсів 2019-2020 н. р.
Робочий навчальний план на 2019-2020 н. р.
План роботи Вільховецької гімназії на 2019-2020 н. р.
Всеукраїнський навчально-практичний семінар Методи ранньої реабілітації та раннього розвитку дитини з порушеннями психофізичного розвитку
Тренінги професійного розвитку для педагогічних працівників
Вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців)
у системі загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році
П'ять навичок, які необхідні сучасному вчителеві
Проект постанови "Про затвердження Положення про сертифікацію педагогічних працівників"
Алгоритм роботи з обдарованими дітьми
Про організацію та зміст методичної роботи з педагогічними кадрами в 2018-2019 навч. році.
№ |
Тижні |
Термін проведення |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
Матеріали |
1 |
Олімпійський тиждень |
07.09 – 14.09 |
Бойко В.П. |
|
|
2 |
Історії |
08.10 – 12.10 |
Пискун В.М. |
|
|
3 |
Географії |
22.10 – 26.10 |
Лук’янченко О.М. |
|
|
4 |
МО вчителів суспільно-гуманітарного та естетичного циклу |
05.11 – 09.11 |
Члени МО |
|
|
5 |
Української мови |
05.11 – 09.11 |
Поливач О.С. |
|
|
6 |
МО класних керівників |
12.11 – 16.11 |
Члени МО |
|
|
7 |
МО вчителів природничо-математичного циклу |
19.11 – 23.11 |
Члени МО |
|
|
8 |
Інформатики |
03.12 – 07.12 |
Секретар О.І. |
|
|
9 |
Музичного мистецтва |
10.12 – 14.12 |
Шапран В.П. |
|
|
10 |
Іноземної мови |
14.01 – 18.01 |
Гаман А.А. Чмир М.І. |
|
|
11 |
Хімії |
21.01 – 25.01 |
Вдовиченко С.В. |
|
|
12 |
Математики |
04.02 – 08.02 |
Ломако В.Ф. |
|
|
13 |
Зарубіжної літератури |
11.02 – 15.02 |
Мельник О.П. |
|
|
14 |
Української літератури |
06.03 – 10.03 |
Поливач О.С. |
|
|
15 |
Фізики |
01.04 – 05.04 |
Дабіжа А.В. |
|
|
16 |
МО вчителів початкових класів |
08.04 – 12.04 |
Члени МО |
|
|
17 |
Біології |
15.04 – 19.04 |
Вдовиченко С.В. |
|
|
18 |
Образотворчого мистецтва |
22.04 – 26.04 |
Штронда О.О. |
|
|
19 |
Фізичної культури |
15.05 - 19.05 |
Бойко В.П. |
|
|
Атестація педагогічних кадрів – важливий компонент реалізації основних напрямків модернізації національної освіти. Атестація педагогічних кадрів передбачає підвищення професіоналізму, стимулювання діяльності, розвиток творчої активності, диференційовану оцінку результатів педагогічної праці, є складовою частиною реалізації принципу безперервності освіти і підвищення кваліфікації. В умовах модернізації національної освіти проблема підготовки вчителя є першорядною на етапі реформування освіти. Головними принципами атестації в сучасних умовах є: добровільність, відкритість, колегіальність, демократизм, всебічність, систематичність, доступність, безперервна освіта і самовдосконалення, індивідуалізація, диференціація, моральне і матеріальне заохочення (п. 1.3 Типового положення про атестацію педагогічних працівників України – далі Положення). Основна суть атестаційної діяльності лежить у самоаналізі та самооцінці педагогом свого професійного рівня. Положення про атестацію та тарифно-кваліфікаційні вимоги забезпечують учителя «інструментом» для самодіагностики педагогічної майстерності, подальшого удосконалення своєї діяльності. Важливо, щоб атестація стала гуманною та необхідною для самого учителя та приносила йому користь. Створити всі умови для успішного проведення самоатестації та атестації призвана адміністрація школи. Самоатестація є для заступника директора з навчально – виховної роботи додатковим чинником управління діяльністю педагога, що сприяє підвищенню ефективності керівництва, якщо здійснюється на підставі спеціально розробленої адміністрацією програми діагностики й оцінки результативності роботи учителя. Задача заступника директора з НВР навчити педагогів дослідницькому підходу до своєї діяльності, визначити перспективи зростання колективу в цілому і кожного співробітника окремо. Директор школи та його заступники є організаторами й керівниками атестаційного процесу. До їх обов’язків входить, перш за все створення в закладі системи атестаційної роботи, що включає атестацію як закладу, так і учителів. Атестаційна комісія створюється за погодженням з радою та комітетом профспілки навчального закладу і затверджується наказом директора. На неї покладаються функції підготовки й проведення атестації.