Понеділок, 27.05.2019, 12:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільхівецька філія Іванівського НВК

Меню сайту
Захист прав дитини

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

НУШ

Промайнув 29 тиждень навчання. Він приніс нам знайомство з різними тваринами, їхньою класифікацією та особливостями. Нові зустрічі, завдання та знання.

   

   

28 тиждень навчання був надзвичайно цікавим та пізнавальним. Діти поглиблено ознайомились з різноманітністю рослинного світу, їхніми ознаками та органами, умовами необхідними для їх росту та розвитку. Виконували завдання, переглянули відео «Ріст рослин», виготовили аплікації кульбабки. Також запам’ятались учням виховні години «Я маю право» та «Здоровим бути модно!». В кінці тижня першокласники взяли активну участь в проведенні благодійного ярмарку. (ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО)

«Бути здоровим – модно!» - під таким гаслом пройшла виховна година у 1 класі. Учні переконалися, що вести здоровий спосіб життя не тільки корисно, але й весело, і навіть модно. Діти бігали, виконували гімнастику, робили цікаві завдання, адже головне правило здорового способу життя – дарувати радість собі та всім навколо.(ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО)

На 27 тижні навчання ми з’ясовували важливість їжі для організму, складали правила здорового харчування, розповідали про свої перемоги та досягнення, прибирали шкільне подвір’я та подолали ще одну сходинку в навчанні.(ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО)

Підійшов до кінця 26 «веселковий» тиждень. Він приніс учням 1 класу нові зустрічі та завдання. Діти побували у віртуальній подорожі 7D, ознайомилися з причиною появи веселки та порядком її кольорів. Взяли інтерв’ю про улюблені кольори, розповіли казку в кріслі автора, відвідали виховну годину на тему пожежної безпеки, яку підготувала учениця старшої школи. (ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО)

25 тиждень навчання мав назву «Весна». Він був цікавим та насиченим. Діти вивчали ознаки весни, аналізували зміни, які відбуваються в природі, «заквітчали» весняне дерево, та виготовили першоцвіти. (ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО)

Промайнув 24 тиждень навчання для наших першокласників. Ми вітали зі святом мам та бабусь, співали, танцювали, розповідали вірші, робили святкові сувеніри, а ще наполегливо навчались. (ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО)

23 тиждень навчання приніс першокласникам знайомство з різними професіями. Одночасно в школі проходив тиждень зарубіжної літератури тож діти ознайомились з творчістю О.С. Пушкіна, переглянули мультфільм про Золоту рибку та розглянули ілюстрації до творів. (ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО)

Велична, щедра і прекрасна мова.
Прозора й чиста, як гірська вода.
Це України мова барвінкова,
Така багата й вічно молода.


Такими словами почався захід, присвячений Міжнародному Дню рідної мови, у  1 класі (ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО)

Де діти – там нема пітьми,

Там світлим є завжди життя

І молодіє світ дітьми,

Оновлюється в нас буття!

ПЕРЕГЛЯД ФОТО

21 тиждень навчання в 1 класі НУШ має назву «Моя улюблена книжка»

На протязі тижня діти ознайомились з історією створення книги. Переглянули відеоматеріали про те, який вигляд мали книги в давнину. Складали та пояснювали прислів’я про книгу.

Запамятався учням похід до шкільної бібліотеки, в якій бібліотекар С.В. Вдовиченко познайомила з книгами сучасних авторів.

Для збереження книг діти виготовили яскраві закладки для себе та своїх друзів.

Учні зрозуміли, що книги потрібно берегти та поважати, адже це наші друзі.

Перегляд фото

Ранкове коло

Ранкова зустріч: що це і навіщо

Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.

Повсякденні вправи, які практикуються під час проведення ранкової зустрічі, допомагають учням зблизитися зі своїми однолітками, навчитися співпрацювати, утримуватися від критики інших, поважати інших як особистостей.

Чотири основні компоненти ранкової зустрічі:

1) Вітання. Учні разом із вчителем (асистентом учителя, якщо він є) розміщуються в колі. Усі діти вітаються, і це забезпечує розуміння, що вони є важливими членами групи. Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби та приналежності до групи. Вітання створює спокійний і розважливий настрій для наступного елементу зустрічі.

2) Групове заняття. Розпочинається після спокійного обмірковування інформації. У класі створюється відчуття єдності, радості через виконання пісень, участі в іграх, коротких і швидких заняттях. Ігри та заняття, позбавлені елементів суперництва, кооперативні за суттю, враховують індивідуальний рівень розвитку певних навичок дітей. Такі групові заняття, здебільшого, пов’язані з навчальною програмою чи темою, яка в цей час вивчається в класі.

3) Обмін інформацією. Учні висловлюють свої думки, обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми для обговорення. Діти мають змогу дізнатися щось один про одного. Обмін інформацією допомагає розвивати навички, які дають змогу навчатися впевнено говорити й слухати. Кожна дитина може поставити запитання чи прокоментувати, а учень, який повідомляє інформацію, відповідає на запитання та коментарі товаришів.

4) Щоденні новини. Це коментування письмового оголошення, яке щодня вивішується на відповідному стенді чи дошці. Письмове оголошення налаштовує учнів на те, що має вивчатися цього дня, а також дає можливість обміркувати події та навчання попередніх днів. Щоденні новини допомагають дітям тренувати навчальні навички, що сприяють розвиткові математичних та мовленнєвих навичок. Щоденні новини можуть містити різноманітні завдання (заповнення календаря, перегляд розкладу виконання робіт, створення графіка погоди), що активізує початок індивідуальної роботи або діяльність у центрах активності.

Такі заняття дають дітям змогу розвивати соціальні та навчальні навички, поєднуючи соціальний, емоційний та інтелектуальний розвиток кожного учня. Повторення позитивного досвіду сприяє розвитку доброти, емпатії та інклюзії, а також дає результати як у спільноті класу, так і поза його межами.

   

   

   

"Я досліджую світ"

      

    

   

       

     

   

Дізнатися більш детально про "Нову Українську Школу" ви можете настиснувши на зображення.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та пчаткової освіти Переглянути

Типова освітня програма початкової освіти (Програма Шияна) Переглянути

Розподіл території обслуговування за закладами освіти Переглянути

Про Порядок зарахування дітей до 1 класу Переглянути

Правила зарахування до 1 класу Переглянути

Порадник для вчителя (НУШ) Переглянути

Про затвердження експериментального плану Переглянути

Про проведення всеукраїнського екперименту на базі загальноосвітніх навчальних закладів Переглянути

Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня Переглянути

Форма входу
Пошук
Корисні посилання
Корисні посилання