Субота, 27.04.2024, 11:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільховецька гімназія

Меню сайту
Захист прав дитини

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Каталог статей

Головна » Статті » Сторінка психолога » Вчителям

У категорії матеріалів: 10
Показано матеріалів: 1-10

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

РОЗПОРЯДЖЕННЯ  17 березня 2020 р.      75 

Вчителям | Переглядів: 242 | Додав: Admin | Дата: 19.03.2020 | Коментарі (0)

Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей

Підхоплюйте думки учнів й оцінюйте їх одразу, підкреслюючи їхню оригінальність, важливість тощо.

Підкреслюйте інтерес дітей до нового.

Заохочуйте оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання.

Вчіть дітей систематичної самооцінки кожної думки. Ніколи не відкидай її.

Виробляйте у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок.

Вчителям | Переглядів: 801 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

ТЕСТ "Креативність, творчий потенціал вчителя"

Виберіть один із варіантів відповідей.

1. Чи вважаєте ви, що світ, який вас оточує, можна зробити кращим? 

а) так;

б) ні, він і так досить хороший;

в) так, але тільки трохи.

2. Чи здатні ви своїми зусиллями змінити цей світ на краще?

а) так, у більшості випадків;

б) ні;

в) так, але в окремих випадках.

Вчителям | Переглядів: 2276 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

Поради вчителю

Як розпочати навчальний рік

1.      Дайте дітям знов відчути себе згуртованим колективом.

     Навіть у найдружніших колективах у перші дні після повернення з канікул учні заново вибудовують міжособистісні стосунки, проходячи від відчуття якоїсь скутості в спілкуванні до свободи взаємодії і появи відчуття приналежності до класу. Для того, щоб діти швидше знов відчули себе згуртованим колективом, а не залишилися «чужими» одне для одного, необхідно якомога більше уваги в перші дні приділити колективним заходам. Спільний випуск класної газети, театральні постановки, створення символу класу, смішного фотоальбому перших днів у школі, ведення літопису – ці і багато інших заходів допоможуть швидко згуртувати дітей.

Вчителям | Переглядів: 901 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЯМ І БАТЬКАМ ЩОДО ПОВОДЖЕННЯ З АГРЕСИВНОЮ ДИТИНОЮ

Пам’ятайте, що заборона й підвищення голосу – найнеефективніші способи подолання агресивності. Лише зрозумівши причини агресивної поведінки та усунувши їх, ви можете сподіватися, що агресивність вашої дитини подолано.

Дайте дитині можливість виплеснути свою агресію, перенесіть її на інші об’єкти. Дозвольте їй побити подушку або розірвати "портрет» свого ворога, й ви побачите, що в реальному житті агресивність у цей момент знизилася.

Показуйте дитині особистий приклад ефективної поведінки. Не допускайте при ній вибухів гніву або невтішних висловлювань про своїх друзів чи колег.

Вчителям | Переглядів: 1373 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

ПОРАДИ ПСИХОЛОГА ВЧИТЕЛЯМ

Поради вчителям для поліпшення настрою

 

1. Будьте оптимістами! Педагогіка – наука оптимістична (утім, як і будь-яка наука, песимістичний тільки дилетант).

2. Не забувайте головного: діти – істоти парадоксальні (дорослі – теж).

3. Якщо в тебе з'явилося бажання вигнати учня з класу, вийди сам.

4. Учителю, вітайся з дітьми, це дуже важливо. Тоном, яким ви говорите "здрастуй", теж можна виховувати і піднімати собі настрій.

5. Вмійте бути ледачим! Проблема педагогів у тому, що вони розвивають бурхливу діяльність, але забувають думати про себе. Пам'ятайте: думати про себе – ваш головний обов'язок.

Вчителям | Переглядів: 1172 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ. ОЦІНКИ

        Оцінки за допомогою яких за 12-бальною шкалою оцінюється досягнення учнів.

        У наш час, коли інтереси справи і власна компетентність дає можливість людині реалізуватися, що і відповідає поняттю «робити кар’єру», вчитель повинен засобами оцінки прищепити учням здорове честолюбство і здатність критично підходити до досягнутого.

Вчителям | Переглядів: 923 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

Поради психолога учителям

Особистісно зорієнтований підхід у навчанні грунтується на сприйнятті індивідуальності, самоцінності дитини як носія суб'єктивного досвіду, який складається у неї з перших днів життя. Учень має право на особистісний шлях розвитку та вибір засобів навчальної діяльності в межах її завдань.

Учитель, ставлячись до учня як до особистості, дає йому змогу саморозвиватися й самореалізовуватися, враховує його можливості, особливості, зді­бності. Взаємодія між вчителем та учнем має будуватися на основі єдності позицій, бажань, а не вимушеного спілкування.

Вчителям | Переглядів: 15623 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (5)

Вчителям | Переглядів: 1183 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

Агресивні діти

        Одним із варіантів порушення розвитку дитини є її агресивна поведінка. Агресивна поведінка характеризується демонстрацією переваги в силі або застосуванням сили до іншої людини з метою заподіяння шкоди.

       Причини прояву агресії в дітей можуть бути різними. Виникненню агресивних якостей сприяють деякі соматичні захворювання або захворювання головного мозку. Слід зазначити, що передусім велике значення має виховання в родині, причому від перших днів життя дитини. Соціолог М. Мід довела, що в тих випадках, коли дитину різко віднімали від грудей і спілкування з матір'ю ставало мінімальним, у дитини формувалися такі якості, як тривожність, підозрілість, жорстокість, агресивність. І навпаки, якщо спілкування з дитиною в родині відбувалося м'яко, дитину оточували турбота та увага батьків, ці негативні якості не розвивалися.

Вчителям | Переглядів: 1075 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Корисні посилання
Корисні посилання