Захист прав дитини
Національна дитяча «гаряча» лінія
Національна дитяча «гаряча лінія»
Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації
|
Каталог статей
У розділі матеріалів: 130 Показано матеріалів: 91-100 |
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 13 » |
Розробки самостійних і контрольних робіт з фізики
|
Розробки самостійних і контрольних робіт з математики
|
Розробка уроку з історії в 10 класі
Тема: Михайло Грушевський. Володимир Винниченко.
Мета: охарактеризувати історичні портрети діячів Української революції 1917-1919років , проаналізувати їх роль в будівництві національної держави на початку ХХ століття , ознайомити з літературними та історичними творами В. Винниченка та М. Грушевського; Розвивати вміння аналізувати державницьку діяльність , формувати навички аргументовано , послідовно , на основі історичних фактів висловлювати власні думки ; Виховувати патріотичні переконання та націоналістичну життєву позицію .
Обладнання: портрети В. Винниченка та М . Грушевського, добірка мистецьких творів - «Історія України - Руси», «Сонячна машина » , «Історія української літератури» «Чорна Пантера і Білий Медвідь».
|
Класна година у 5 класі «Я учасник дорожнього руху»
Мета: поглибити знання дітей про правила дорожнього руху , розглянути конкретні життєві ситуації , в яких беруть участь школярі , розвивати увагу, спостережливість, уміння поводитьися на дорогах , в шкільному та громадському транспорті , виховувати обережність, культуру поведінки на вулицях , в транспорті .
|
Розробка уроку з історії
Тема: Узагальнення
Мета: систематизувати і узагальнити знання по темі «Княжа Русь - Україна », виявити рівень засвоєних знань і умінь учнів ; розвивати вміння праці з історичною картою , навички зв’язного мовлення ; виховувати патріотичні почуття , пізнавальні і творчі якості
Обладнання: карта , роздатковий дидактичний матеріал , портрети князів
|
Розробка уроку з історії Тема : Виникнення українського козацтва та Запорізької Січі Мета: ознайомити з причинами виникнення українського козацтва , описати територію де заселяються козаки , описати заняття , звичаї , традиції козаків ;охарактеризувати значення доби козацтва для майбутнього України ; розвивати пізнавальну діяльність , увагу , мислення, пам ‘ять; виховувати повагу до захисників волі , віри, Батьківщини, патріотичні почуття .
Обладнання : підручник , атлас , хрестоматія «історія України», портрети кошових отаманів , запис історичної думи про Байду – Вишневецького .
|
Презентація з біології. Птахи
|
Розробка уроку з біології
Тема уроку: Загальна характеристика класу Ссавці: середовище існування, зовнішня будова, покриви, скелет. Мета: - з’ясувати загальні риси тварин класу Ссавці; - назвати та охарактеризувати особливості їхньої зовнішньої та внутрішньої будови, скелету, м’язів; - продовжити формувати науковий світогляд учнів на основі засвоєної системи біологічних знань; - розвиток пізнавального інтересу та розумових здібностей учнів; - сприяти розвитку уміння порівнювати, аналізувати, робити висновки. Тип уроку: засвоєння нових знань. Обладнання: таблиці «Клас Плазуни», «Клас Ссавці», скелет ссавця, зображення тварин. Базові поняття і терміни: ссавці, діафрагма, теплокровність, живородіння, волосяний покрив, терморегуляція, грудна клітка, вушна раковина, черепна коробка, відділи хребта.
|
Розробка уроку з біології Мета: узагальнити знання учнів про будову та функції органів дихання; продовжуємо формування наукового світогляду учнів на основі засвоєної системи біологічних знань; розвиток пізнавального інтересу та розумових здібностей учнів; розвивати вміння порівнювати, робити висновки, логічно мислити; формувати культуру спілкування під час змагань. Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь і навичок. Вид уроку: урок – КВК. Обладнання та матеріали: завдання на картках.
|
Тема: Велике і мале кола кровообігу. Практична робота №4. Вивчення кровообігу. Зміни в тканинах при порушенні кровообігу Мета: сформувати в учнів уявлення про кровообіг; охарактеризувати велике і мале кола кровообігу; провести самоспостереження за змінами в тканинах при порушенні кровообігу; зясувати зміни, що відбуваються в пальцях рук від застою крові; продовжуємо формувати науковий світогляд учнів на основі засвоєної системи біологічних знань; розвивати уяву, логічне мислення, уміння робити висновки, порівнювати, працювати в групі. Тип уроку: засвоєння нових знань. Обладнання та матеріали: модель будови серця, підручник, схема кровообігу. Базові поняття і терміни: скороченя, шлуночок, передсердя, артеріальна та венозна кров, артерія, вени, мале та велике кола кровообігу.
|
|
|