Захист прав дитини
Національна дитяча «гаряча» лінія
Національна дитяча «гаряча лінія»
Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації
|
Каталог статей
У розділі матеріалів: 130 Показано матеріалів: 121-130 |
Сторінки: « 1 2 ... 11 12 13 |
Урок №30 з інформатики в 9 класі. (Підготував Мацаєнко С.В. ©) Тема: Робота в середовищi редактора растрової графiки: робота з файлами, використання iнструментiв малювання, видiлення фрагментiв малюнка, їх перемiщення та копiювання. Матеріали для проведення уроку: План-конспект уроку (Завантажити )
Перезентація (Завантажити )
Тести (Завантажити)
Програма для роботи з тестами (Завантажити TEST-W2)
|
Треба дорожити Хлібом скрізь і завше … (На столі лежить хліб і вироби із борошна, у вазі – колоски)
Учитель. Хліб! Яке тепле і щире почуття поваги викликає це слово в серці кожної людини! Скільки про нього сказано добрих слів, складено прислів’їв, загадок, пісень! Землю-годувальницю, славну працю хліборобів оспівано в багатьох казках і легендах. І це не дивно, бо хліб є найбільшим багатством країни, всього народу.
|
Поговоримо про совість і сором, справедливість, чесність і порядність Мета. Розповісти учням про позитивні моральні якості людини, значення цих якостей для форму¬вання особистості.
План 1. Совість і сором - сутність людини. 2. Як ти розумієш «справедливість»? 3. Найбільші благодіяння - чесність і по¬рядність.
Хід бесіди
1. Загальнолюдські цінності - це загальні най¬вищі цінності, прийнятні для всіх людей, неза¬лежно від соціальної і національної приналеж¬ності. Важливе значення мають совість і сором -глибинні інтимні почуття, що виражають стосун¬ки, відповідальність людини за свої слова та вчин¬ки. У цих якостях найбільше виявляється сутність людини, її природа. Але щоб совість «за-говорила», одного розуму недостатньо, важливи¬ми є знання моральних норм і цінностей. Невдо¬волення собою, прагнення до досконалості- рятівні почуття. Поступаючись своїми принципами, переконаннями, ми часто змінюємо себе, свою совість. На жаль, совісність у побуті усе більше втрачає свою значущість.
|
Тема.Життя – це видовище, трагедія жива. Життєві долі Есмеральди, Квазімодо, Клода Фролло.
Багатогранність теми кохання. Мета уроку:
прослідкувати життєві долі головних героїв твору,пояснити, що символізує кожен образ, як
розкриваєтьсябагатогранність теми
кохання; продовжувати вправлятись у вмінні висловлювати та обґрунтовувати свою
думку; формувати навички ведення дискусії; сприяти вихованню чистих людських
почуттів. Обладнання: ілюстрації Собору Паризької Богоматері, героїв твору, рожевий черевичок,
мотузка, свічки, букети Квазімодо. Музичне оформлення: звуки дзвонів, органна
музика, пісня "Есмеральда” Тип уроку: рольова гра.
Епіграфи: У "Соборі Паризької Богоматері” звучать великі імпульси
гуманності, милосердя, соціальної справедливості. І.Франко Кохання подібне до дерева, що виростає само по собі;
глибоко пускає в нас коріння й нерідко продовжує зеленіть навіть на руїнах
нашого серця. В.Гюго
Скачати
|
У теоретичних і експериментальних дослідженнях багатьох вітчизнянії», та зарубіжних психологів підкреслюється, що далеко не кожна інформації.,, нові знання забезпечують розумовий розвиток дітей. Звичайно, кількісне нагромадження знань також поступово переходить у нову якість. Найсприят-ливішим ґрунтом для зрушень у розумовому розвитку учнів є такі навчальш ситуації, коли учні виступають з позиції дослідників проблеми, що ґрунту¬ється на певних суперечностях і допускає різні шляхи її розв'язання, тобто коли істина народжується в пошуку. "Проблемність, — доводить психолог С.Рубінштейн, — невід'ємна риса пізнання"; "Процес мислення бере свій початок в проблемній ситуації» "Мислення у справжньому розумінні слова — це проникнення в нові пласти сутнього, підривання і підняття на білий світ чогось, до того захованого в невідомих глибинах; постановка і розв'язання проблем буття і життя; пошуки і знаходження відповіді на питання: як воно є насправді..."
|
ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ
1. Фізичної культури 06.09 - 10.09 Поліщук В. А. 2. Основ здоров’я 13.09 – 17.09 Класні керівники 3. Географії, хімії 01.11 – 05.11 Ведмеденко Н. О., Пугач С. В. 4. Тиждень української писемності 08.11 – 12.11 Поливач О. С., Кириченко Г. А. 5. Математики 24.01 – 28.01 Ломако В. Ф., Жук М. В. 6. Тиждень шкідливості вживання наркотичних речовин 17.01 – 21.01 Класні керівники 7. Історії та права 07.02 – 14.02 Лисачук Л. А. 8. Тиждень початкової школи 14.02 – 18.02 Кравченко Л. М. 9. Фізики 21.02 – 25.02 Ломако В. Ф., Жук М. В. 10. Тиждень книги 01.03 – 04.03 Слюсар Т. П. 11. Тиждень української мови та літератури 07.03 – 11.03 Поливач О.С., Кириченко Г. А. 12. Світової літератури 14.03 – 18.03 Мельник О. П. 13. Музичного мистецтва 25.03 – 29.03 Сокальський О. Л. 14. Образотворчого мистецтва 04.04 – 08.04 Штронда О. О. 15. Біології та екології 11.04 – 15.04 Пугач С. В. 16. Трудового навчання 18.04 – 22.04 Штронда О. О.
|
|
|