Захист прав дитини
Національна дитяча «гаряча» лінія
Національна дитяча «гаряча лінія»
Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації
|
Каталог статей
У розділі матеріалів: 130 Показано матеріалів: 111-120 |
Сторінки: « 1 2 ... 10 11 12 13 » |
2012/2013 навчальний рік
Відповідно до статті 16 Закону України "Про загальну середню освіту” 2012/2013 навчальний рік розпочинається 1 вересня святом - День знань - і закінчується не пізніше 1 липня. Навчальні заняття організовуються за семестровою системою: І семестр - з 1 вересня по 28 грудня, ІІ семестр - з 14 січня по 24 (25 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем) травня. Закінчується навчальний рік проведенням навчальних екскурсій у 1-4 класах (27-30 травня), навчальних екскурсій та практики у 5-8 і 10 класах (27 травня – 7 червня) і державної підсумкової атестації випускників початкової (13-21 травня), основної (28 травня – 11 червня) і старшої (27-31 травня) школи. Вручення документів про освіту рекомендуємо провести для випускників 9-х класів 11-12 червня, 11-х класів – 1-2 червня.
|
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ (ВИХОВАНЦІВ) У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ 1. Ці Критерії визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів (вихованців) (далі - учні) у системі загальної середньої освіти та встановлюють відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчальних досягнень. |
| Перелік ключових компетентностей яких потребує сучасне життя |
|
На сайті Ви знайдете: - навчальні прорграми;
- календарне планування;
- розробки уроків інформатики;
- перезнетації;
- інструкції до практичних робіт;
- роздатковий матеріал;
- тести та багато іншого.
Ласкаво просимо на сайт "Вивчаємо інформатику"
|
Мета: проконтролювати рівень засвоєння учнями
теми:»Р.Л.Стівенсон «Острів скарбів» в ігровій формі; розвивати естетичні смаки
дітей, їх творчі здібності; виховувати інтерес до літератури.
Обладнання: виставка книг, фотографій. |
Перший гейм «ЕРУДИТ».
Питання для першої команди.
1. Загальна назва давніх храмів, збудованих у центрі Афін. (Акрополь)
2. Якого птаха зображували разом із Зевсом? (орла)
3. Хто з богів мав кузню на вулкані Етна? ( Гефест)
4. Два чуда світу на грецькій землі – два маяки? (Олександрійський та маяк Гелі ос на
о.Родос)
5. Як звали грецького бога медицини, якого зображували з палицею та змією? (Асклепій)
|
Тема: Поняття про байку.
Історія виникнення та обробка сюжетів байок у
світовій літературі.
Мета: дати поняття про байку, розкрити характерні ознаки байки, презентувати
найвідоміших байкарів; розвивати творчу уяву учнів, їхні творчі здібності;
прищеплювати інтерес до байки.
Обладнання: портрети байкарів Езопа, Федра, Івана Крилова,
Леоніда Глібова.
Тип уроку: урок-подорож.
Здається, байка просто бреше.
А
справді – правду ясну чеше.
Л.Глібов |
Чмир М. І. проінформував, що нині загальноосвітня школа, як і все суспільство, має багато матеріально – технічних, методичних, кадрових, навчальних проблем, без розв’язання яких не буде розвитку вперед, до якісної освіти. Проблеми створює час, економічний, соціальний, моральний стан суспільства. Вони були, є і будуть, тому що освіта, як і людина, постійно прагне до вдосконалення. Удосклналенню навчально-виховного процесу в школі сприяє чітка і злагоджена система роботи педагогічного колективу над розвязанням конкретної педагогічної проблеми. Науково-методичну проблему наш колектив обирає не довільно. Аналізуючи стан справ в школі, порівнюючи його з потребами часу, розвитком психолого-педагогічної науки, ми дійшли висновку, що «Розвиток здібностей та інтересу учнів до навчання через упровадження педагогічних інновацій у практику» є як головним завданням, так і проблемою, над якою буде працювати школа. І в стислий термін розв’язати її неможливо. Тому ми розбили цю роботу на перспективні етапи. Кожен етап – це сходинка до поліпшення умов, змісту освіти в нашому навчальному закладі, освоєння нових навчальних программ, пошук оригінальних методик викладання. Кожне завдання – це виважена позиція школи на шляху вдосконалення. Нове століття принесло з собою нові підходи до навчання, нові технології. Перебудовувалися суспільство, педагогіка, час потребував розробки нових навчальних технологій. Ми вишукували педагогічні новинки в газетах, журналах. Передовий педагогічний досвід по крупинках знаходили і в роботі своїх колег, заохочували до ініціативи, творчості, для того щоб учні не відчули тягаря нововведень.
|
|
|