Захист прав дитини
Національна дитяча «гаряча» лінія
Національна дитяча «гаряча лінія»
Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації
|
Каталог статей
У розділі матеріалів: 130 Показано матеріалів: 101-110 |
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 » |
Тиждень біології Завдання для учнів початкових класів
|
Розробка виховного заходу
Мета: довести до свідомості учнів, що шкідливі звички є основною причиною порушення здоров'я;, фор-мувати в учнів негативне ставлення до шкідливих звичок (паління, вживання алкогольних напоїв, наркотиків); виховувати дбайливе ставлення до власного здоров'я, чисті аркуші паперу; фломастери, за результатами тестування учитель планує по-дальшу позакласну виховну роботу за темою «Шкідливі звички».
|
Розробка уроку з англійської мови Тема: У помешканні. Конструкція There is / there are. Прийменники місця.»
Мета: активізувати вивчену лексику з теми та розвивати мовленнєву компетенцію учнів за допомогою різноманітних форм навчальної діяльності; формувати соціокультурну компетенцію; розвивати творчі здібності учнів; виховувати бажання вивчати іноземні мови. Тип: комбінований Обладнання: малюнки до нових лексичних одиниць, картки «Перевірка домашнього завдання»,вірш, квіточки – жетони.
|
Відкритий урок 2клас англійської мови у 2 класі на тему: «Про що пише Вінні - Пух?» Мета: Освоєння учнями мовної моделі A frog is green. і прикметника bright в усному мовленні. Завдання: 1. Ознайомити учнів з прикметником bright. 2. Активізувати лексику попередніх уроків в описі тварин та їх дій. 3. Практикувати учнів у читанні, листі, аудіюванні та усного мовлення. 4. Формувати в учнів уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати і вирішувати проблеми. 5. Розвивати вміння застосовувати отримані знання в усній і письмовій мові. 6. Сприяти вихованню ввічливості, етичних норм поведінки; дружнього ставлення до тварин. Навчальні посібники: кольорові картинки із зображенням тварин і їх дій, м'які іграшки (тварини), різнокольорові повітряні кульки, картки зі словами bright, is, a frog, green; контурний малюнок повітряної кульки, акварельні фарби, 2 пензлики, стакан з водою,малюнок із зображенням Вінні - Пуха, великий конверт, лялька Аліса, торт, набір магнітних англійських букв, лото Bingo.
|
Тема: I and my world. ( Я і мій оточуючий світ)
Мета уроку: повторити та перевірити знання учнів з теми. Удосконалювати уміння і навички вести бесіду, граматично правильно будувати речення та питання один до одного. Перевірити лексичний запас з теми за допомогою аудіювання. Повторити граматичний матеріал « вживання займенників». Розвивати в учнів вміння самостійно здобувати матеріал до уроку, оформити проект «I and my world» виховувати в учнів повагу один до одного, любов до вивчення іноземних мов. Тип уроку: комбінований Обладнання: магнітофон, картини природи,сім’ї, фотокартки учнів, індивідуальні картки з завданням, підручники, проекти учнів
|
План-конспект уроку з англійської мови у 4 класі Тема: Опис кімнати. Розвиток навичок усного мовлення.
Мета: Вдосконалити вміння учнів описувати свій дім(квартиру) з опорою на текст-зразок, використовуючи прикметники місця і конструкцію there is/are; Розвивати навики усного діалогічного та монологічного мовлення; Виховувати культуру спілкування, ввічливість.
Тип уроку: вдосконалення набутих знань
Обладнання: підручники "English” 4 клас О.Карпюк, робочі зошити, тематичні картки, картки для групової роботи, CD-програвач, аудіо CD з записами до уроку. |
Оплата праці |
Атестація педагогічних працівників |
Ведення ділової документації |
Робочий час і його використання |
|
|