Захист прав дитини
Національна дитяча «гаряча» лінія
Національна дитяча «гаряча лінія»
Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 71 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Розробка уроку для 2
класу
Тема: БЕЗПЕКА НА ВІДПОЧИНКУ. ІГРИ БІЛЯ БУДИНКУ Мета: формувати в учнів знання правил безпечної поведінки у природному середовищі під час ігор; вчити обирати безпечні місця для відпочинку та гри, виконувати правила ігор і розваг; допомогти учням засвоїти правила безпеки у випадку зустрічі з підозрілим незнайомцем; виховувати обережність, обачливість. Обладнання: ілюстративний матеріал «Як уникнути небезпеки».
|
Розробка уроку для 2
класу
Тема: Зелене диво землі. Як розрізняються рослини. Мета: Продовжити формувати поняття «природа нежива і жива», сформувати уявлення про царства живої природи, значення рослин, різноманітність рослин на Землі, про види рослин; продовжити формувати навички дослідницької роботи та спостереження; розвивати логічне мислення, виховувати естетичні почуття. Обладнання: схема «Рослини», ілюстрації із зображенням рослин.
|
Розробка уроку з математики для 2
класу
Тема: Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Мета: Вчити учнів читати числа у таблиці розрядів. Ознайомити з числом 200; пояснити, як утворити число 200. Ознайомити з назвами чисел третього розряду. Вчити розв′язувати задачі на дві дії, що включають знаходження невідомого компонента.
|
Розробка уроку для 2 класу
Тема: Правила поведінки в школі. Конфліктні ситуації в школі. Мета: Розширити знання про правила поведінки у школі; ознайомити учнів із позитивними і негативними емоціями і з тим, як вони впливають на стосунки між людьми, на збереження й зміцнення здоров'я; дати уявлення про конфлікт і причини конфліктів; розвивати навички запобігання конфліктам та їх розв'язання; виховувати відповідальність за свою поведінку, за свої вчинки, а також почуття дружби і товариськості.
|
Розробка уроку з образотворчого
мистецтва
Тема. Робота за уявою»Дизайн спортивного одягу» Мета: а) навчальна - ознайомити учнів з видами і формами одягу, видами оздоблення, способами декорування одягу; основними стилями та формами костюму; тенденціями спортивного одягу; б) розвиваюча - звивати асоціативно-образне та просторове мислення, уяву, фантазію, творчі здібності учнів; в) виховна - виховувати потребу в творчості. Тип уроку: урок-подорож. Наочність: презентація, роздатковий матеріал. Матеріали: альбом, графічні матеріали, гумка, фарби, пензлі, склянка для води, палітра, серветка, ножиці. Техніка виконання: на вибір.
|
Розробка уроку з образотворчого
мистецтва
Тема. Великі європейські стилі. Античність, романський стиль, готика, ренесанс Мета: а) навчальна – ознайомити учнів із найкращими досягненнями історичних культур європейського регіону, а також із провідними видами мистецтва певної епохи; б) розвиваюча – розвивати художній смак і вміння сприймати художні твори; в) виховна – виховувати інтерес до спілкування з мистецтвом. Обладнання: презентація із зображенням об’єктів та творів античності, романського стилю, готичного стилю, стилю ренесанс.
|
Розробка уроку з образотворчого мистецтва
Тема. Витинанка – вид народного мистецтва. Виконання композиції « Дерево життя». Мета: дати поняття про мистецтво витинанки; показати виникнення, становлення та розвиток цього мистецтва в Україні; формувати навички виготовлення витинанок; виховувати розуміння взаємозв’язку внутрішньої та зовнішньої краси навколишнього світу через створення художнього образу засобами витинанки та естетичне ставлення до народного мистецтва.
|
У пісні поміж нас Ведучий. Дорогі вчителі, учні, гості, всі, хто зі¬брався в цьому залі! Ведуча. Ми раді вітати вас на нашому пісенному вернісажі «Пісня буде поміж нас».
|
Олесь Гончар - сумління України, Любов пречиста, Пісня і зоря. Вся Україна славить і вітає Свого співця - Олеся Гончара!
|
Розробка уроку з української мови Тема. Тире в неповних реченнях. Мета. Закріпити знання про неповні речення, вживання в них тире, вміння вирізняти неповні речення, правельно їх інтонувати, вживати тире в неповних реченнях; розвивати логічне мислення, пам ять; виховувати повагу до образного влучного слова. Тип уроків: урок закріплення вивченого. Обладнання: підручник.
|
|
|