Захист прав дитини
Національна дитяча «гаряча» лінія
Національна дитяча «гаряча лінія»
Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 71 Показано матеріалів: 61-70 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Розробка уроку з історії Тема : Виникнення українського козацтва та Запорізької Січі Мета: ознайомити з причинами виникнення українського козацтва , описати територію де заселяються козаки , описати заняття , звичаї , традиції козаків ;охарактеризувати значення доби козацтва для майбутнього України ; розвивати пізнавальну діяльність , увагу , мислення, пам ‘ять; виховувати повагу до захисників волі , віри, Батьківщини, патріотичні почуття .
Обладнання : підручник , атлас , хрестоматія «історія України», портрети кошових отаманів , запис історичної думи про Байду – Вишневецького .
|
Презентація з біології. Птахи
|
Розробка уроку з біології
Тема уроку: Загальна характеристика класу Ссавці: середовище існування, зовнішня будова, покриви, скелет. Мета: - з’ясувати загальні риси тварин класу Ссавці; - назвати та охарактеризувати особливості їхньої зовнішньої та внутрішньої будови, скелету, м’язів; - продовжити формувати науковий світогляд учнів на основі засвоєної системи біологічних знань; - розвиток пізнавального інтересу та розумових здібностей учнів; - сприяти розвитку уміння порівнювати, аналізувати, робити висновки. Тип уроку: засвоєння нових знань. Обладнання: таблиці «Клас Плазуни», «Клас Ссавці», скелет ссавця, зображення тварин. Базові поняття і терміни: ссавці, діафрагма, теплокровність, живородіння, волосяний покрив, терморегуляція, грудна клітка, вушна раковина, черепна коробка, відділи хребта.
|
Розробка уроку з біології Мета: узагальнити знання учнів про будову та функції органів дихання; продовжуємо формування наукового світогляду учнів на основі засвоєної системи біологічних знань; розвиток пізнавального інтересу та розумових здібностей учнів; розвивати вміння порівнювати, робити висновки, логічно мислити; формувати культуру спілкування під час змагань. Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь і навичок. Вид уроку: урок – КВК. Обладнання та матеріали: завдання на картках.
|
Тема: Велике і мале кола кровообігу. Практична робота №4. Вивчення кровообігу. Зміни в тканинах при порушенні кровообігу Мета: сформувати в учнів уявлення про кровообіг; охарактеризувати велике і мале кола кровообігу; провести самоспостереження за змінами в тканинах при порушенні кровообігу; зясувати зміни, що відбуваються в пальцях рук від застою крові; продовжуємо формувати науковий світогляд учнів на основі засвоєної системи біологічних знань; розвивати уяву, логічне мислення, уміння робити висновки, порівнювати, працювати в групі. Тип уроку: засвоєння нових знань. Обладнання та матеріали: модель будови серця, підручник, схема кровообігу. Базові поняття і терміни: скороченя, шлуночок, передсердя, артеріальна та венозна кров, артерія, вени, мале та велике кола кровообігу.
|
Тиждень біології Завдання для учнів початкових класів
|
Розробка виховного заходу
Мета: довести до свідомості учнів, що шкідливі звички є основною причиною порушення здоров'я;, фор-мувати в учнів негативне ставлення до шкідливих звичок (паління, вживання алкогольних напоїв, наркотиків); виховувати дбайливе ставлення до власного здоров'я, чисті аркуші паперу; фломастери, за результатами тестування учитель планує по-дальшу позакласну виховну роботу за темою «Шкідливі звички».
|
Розробка уроку з англійської мови Тема: У помешканні. Конструкція There is / there are. Прийменники місця.»
Мета: активізувати вивчену лексику з теми та розвивати мовленнєву компетенцію учнів за допомогою різноманітних форм навчальної діяльності; формувати соціокультурну компетенцію; розвивати творчі здібності учнів; виховувати бажання вивчати іноземні мови. Тип: комбінований Обладнання: малюнки до нових лексичних одиниць, картки «Перевірка домашнього завдання»,вірш, квіточки – жетони.
|
Відкритий урок 2клас англійської мови у 2 класі на тему: «Про що пише Вінні - Пух?» Мета: Освоєння учнями мовної моделі A frog is green. і прикметника bright в усному мовленні. Завдання: 1. Ознайомити учнів з прикметником bright. 2. Активізувати лексику попередніх уроків в описі тварин та їх дій. 3. Практикувати учнів у читанні, листі, аудіюванні та усного мовлення. 4. Формувати в учнів уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати і вирішувати проблеми. 5. Розвивати вміння застосовувати отримані знання в усній і письмовій мові. 6. Сприяти вихованню ввічливості, етичних норм поведінки; дружнього ставлення до тварин. Навчальні посібники: кольорові картинки із зображенням тварин і їх дій, м'які іграшки (тварини), різнокольорові повітряні кульки, картки зі словами bright, is, a frog, green; контурний малюнок повітряної кульки, акварельні фарби, 2 пензлики, стакан з водою,малюнок із зображенням Вінні - Пуха, великий конверт, лялька Аліса, торт, набір магнітних англійських букв, лото Bingo.
|
Тема: I and my world. ( Я і мій оточуючий світ)
Мета уроку: повторити та перевірити знання учнів з теми. Удосконалювати уміння і навички вести бесіду, граматично правильно будувати речення та питання один до одного. Перевірити лексичний запас з теми за допомогою аудіювання. Повторити граматичний матеріал « вживання займенників». Розвивати в учнів вміння самостійно здобувати матеріал до уроку, оформити проект «I and my world» виховувати в учнів повагу один до одного, любов до вивчення іноземних мов. Тип уроку: комбінований Обладнання: магнітофон, картини природи,сім’ї, фотокартки учнів, індивідуальні картки з завданням, підручники, проекти учнів
|
|
|