Середа, 08.05.2024, 23:19
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільховецька гімназія

Меню сайту
Захист прав дитини

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Каталог статей

Головна » Статті » Вчителям

У розділі матеріалів: 130
Показано матеріалів: 111-120
Сторінки: « 1 2 ... 10 11 12 13 »


2012/2013 навчальний рік


Відповідно до статті 16 Закону України "Про загальну середню освіту” 2012/2013 навчальний рік розпочинається 1 вересня святом - День знань - і закінчується не пізніше 1 липня.
Навчальні заняття організовуються за семестровою системою: І семестр - з 1 вересня по 28 грудня, ІІ семестр - з 14 січня по 24 (25 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем) травня.
Закінчується навчальний рік проведенням навчальних екскурсій у 1-4 класах (27-30 травня), навчальних екскурсій та практики у 5-8 і 10 класах (27 травня – 7 червня) і державної підсумкової атестації випускників початкової (13-21 травня), основної (28 травня – 11 червня) і старшої (27-31 травня) школи.
Вручення документів про освіту рекомендуємо провести для випускників 9-х класів 11-12 червня, 11-х класів – 1-2 червня.

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 1254 | Додав: Admin | Дата: 07.11.2012 | Коментарі (0)


КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ (ВИХОВАНЦІВ) У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

1. Ці  Критерії  визначають  загальні  підходи  до визначення рівня навчальних досягнень учнів  (вихованців)  (далі  -  учні)  у системі  загальної  середньої освіти та встановлюють відповідність
між вимогами до знань,  умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчальних досягнень.

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 1439 | Додав: Admin | Дата: 07.11.2012 | Коментарі (0)


Перелік ключових компетентностей яких потребує сучасне життя
Педагогічна скарбниця | Переглядів: 986 | Додав: Admin | Дата: 07.11.2012 | Коментарі (0)

На сайті Ви знайдете:

  • навчальні прорграми;
  • календарне планування;
  • розробки уроків інформатики;
  • перезнетації;
  • інструкції до практичних робіт;
  • роздатковий матеріал;
  • тести та багато іншого.

Ласкаво просимо на сайт "Вивчаємо інформатику"

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 822 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

Мета: проконтролювати рівень засвоєння учнями теми:»Р.Л.Стівенсон «Острів скарбів» в ігровій формі; розвивати естетичні смаки дітей, їх творчі здібності; виховувати інтерес до літератури.

Обладнання: виставка книг, фотографій.

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 1872 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

Перший гейм «ЕРУДИТ».



Питання для першої команди.

1. Загальна назва давніх храмів, збудованих у центрі Афін. (Акрополь)

2. Якого птаха зображували разом із Зевсом? (орла)

3. Хто з богів мав кузню на вулкані Етна? ( Гефест)

4. Два чуда світу на грецькій землі – два маяки? (Олександрійський та маяк Гелі ос на

о.Родос)

5. Як звали грецького бога медицини, якого зображували з палицею та змією? (Асклепій)

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 2039 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (1)

Тема: Поняття про байку. Історія виникнення та обробка сюжетів байок у

          світовій  літературі.

 

Мета: дати поняття про байку, розкрити характерні ознаки байки, презентувати найвідоміших байкарів; розвивати творчу уяву учнів, їхні творчі здібності; прищеплювати інтерес до байки.

Обладнання: портрети байкарів Езопа, Федра, Івана Крилова, Леоніда Глібова.

Тип уроку: урок-подорож.

                                                                                 Здається, байка просто бреше.

                                                                                А справді – правду ясну чеше.

                                                                                                                    Л.Глібов

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 13721 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

Чмир М. І. проінформував, що нині загальноосвітня школа, як і все суспільство, має багато матеріально – технічних, методичних, кадрових, навчальних проблем, без розв’язання яких не буде розвитку вперед, до якісної освіти.

Проблеми створює час, економічний, соціальний, моральний стан суспільства. Вони були, є і будуть, тому що освіта, як і людина, постійно прагне до вдосконалення. Удосклналенню навчально-виховного процесу в школі сприяє чітка і злагоджена система роботи педагогічного колективу над розвязанням конкретної педагогічної проблеми. Науково-методичну проблему наш колектив обирає не довільно. Аналізуючи стан справ в школі, порівнюючи його з потребами часу, розвитком психолого-педагогічної науки, ми дійшли висновку, що «Розвиток здібностей та інтересу учнів до навчання через упровадження педагогічних інновацій у практику» є як головним завданням, так і проблемою, над якою буде працювати школа. І в стислий термін розв’язати її неможливо. Тому ми розбили цю роботу на перспективні етапи. Кожен етап – це сходинка до поліпшення умов, змісту освіти в нашому навчальному закладі, освоєння нових навчальних программ, пошук оригінальних методик викладання. Кожне завдання – це виважена позиція школи на шляху вдосконалення. Нове століття принесло з собою нові підходи до навчання, нові технології. Перебудовувалися суспільство, педагогіка, час потребував розробки нових навчальних технологій. Ми вишукували педагогічні новинки в газетах, журналах. Передовий педагогічний досвід по крупинках знаходили і в роботі своїх колег, заохочували до ініціативи, творчості, для того щоб учні не відчули тягаря нововведень.

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 934 | Додав: Admin | Дата: 27.09.2012 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Корисні посилання
Корисні посилання