Захист прав дитини
Національна дитяча «гаряча» лінія
Національна дитяча «гаряча лінія»
Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації
|
Каталог статей
Ключові компетентності
Ключові компетентності
| Перелік ключових компетентностей яких потребує сучасне життя
|
Компетентність
| Сфера виявлення компетентності
| Види діяльності в межах компетентності
| Навчальні предмети, через які в основному формується компетентність
| 1. Вміння вчитися
| Індивідуальний досвід участі в навчальному процесі
| Організація своєї праці для досягнення результату, успіху; оволодіння вміннями та навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки
| Усі навчальні предмети
| 2.Здоров’язберігаюча
| Збереження та зміцнення фізичного, соціального, психічного та духовного здоров’я
| Здатність вести здоровий спосіб життя у фізичній, соціальній, психічній та духовній сферах
| Основи здоров’я, біологія, фізична культура, географія, екологія, хімія
| 3. Загальнокультурна (комунікативна)
| Спілкування, толерантна поведінка в умовах культурних, мовних, релігійних та інших відмінностей між людьми й народами. Збереження соціальних, громадських та культурних традицій
| Оволодіння усним і письмовим спілкуванням у сфері культурних, мовних, релігійних відносин. Оцінювання найважливіших досягнень національної, європейської та світової культур
| Українська мова і література, рідна мова і література, зарубіжна література, іноземні мови, предмети художньо-естетичного циклу, історія, етика, психологія
| 4. Соціально - трудова
| Суспільні відносин (політика, релігія, міжнаціональні відносини), трудові відносини
| Здатність орієнтуватися в проблемах сучасного суспільно-політичного життя; робити свідомий вибір та застосовувати демократичні технології прийняття індивідуальних і колективних рішень, враховуючи інтереси й потреби грома¬дян, представників певної спільноти, суспільства та держави. Здатність брати на себе відповідальність, брати участь у прийнятті рішень, здатність до співпраці, уміння розв’язувати проблеми в різних життєвих ситуаціях. Оволодіння етикою громадянських стосунків, навичками соціальної активності, функціональної грамотності. Організація власної трудової та підприємницької діяльності; оцінювання власних професійних можливостей, здатність співвідносити їх із потребами ринку праці
| Історія, географія, громадянська освіта, економіка, етика, правознавство, філософія, технології
| 5. Інформаційна
| Інформаційні та комунікаційні технології
| Оволодіння новими інформаційними технологіями, здатність відбирати, аналізувати, оцінювати інформацію, систематизувати її. Уміння використовувати джерела інформації для власного розвитку
| Інформатика, технології, математика
|
|
Категорія: Педагогічна скарбниця | Додав: Admin (07.11.2012)
|
Переглядів: 987
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|