Середа, 08.05.2024, 17:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільховецька гімназія

Меню сайту
Захист прав дитини

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Каталог статей

Головна » Статті » Вчителям

У розділі матеріалів: 130
Показано матеріалів: 121-130
Сторінки: « 1 2 ... 11 12 13

     Урок №30 з інформатики в 9 класі.
     (Підготував Мацаєнко С.В. ©)

     Тема: Робота в середовищi редактора растрової графiки: робота з файлами, використання iнструментiв малювання, видiлення фрагментiв малюнка, їх перемiщення та копiювання.

     Матеріали для проведення уроку:
    План-конспект уроку (Завантажити )
    Перезентація  (Завантажити )
    Тести (Завантажити)
    Програма для роботи з тестами (Завантажити TEST-W2

 
Педагогічна скарбниця | Переглядів: 1664 | Додав: Admin | Дата: 22.04.2011 | Коментарі (0)

Треба дорожити
Хлібом скрізь і завше …

(На столі лежить хліб і вироби із борошна, у вазі – колоски)

Учитель.
Хліб! Яке тепле і щире почуття поваги викликає це слово в серці кожної людини! Скільки про нього сказано добрих слів, складено прислів’їв, загадок, пісень! Землю-годувальницю, славну працю хліборобів оспівано в багатьох казках і легендах. І це не дивно, бо хліб є найбільшим багатством країни, всього народу.

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 891 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2010 | Коментарі (0)

Поговоримо про совість і сором, справедливість, чесність і порядність

Мета. Розповісти учням про позитивні моральні якості людини, значення цих якостей для форму¬вання особистості.

План
1. Совість і сором - сутність людини.
2. Як ти розумієш «справедливість»?
3. Найбільші благодіяння - чесність і по¬рядність.

Хід бесіди

1. Загальнолюдські цінності - це загальні най¬вищі цінності, прийнятні для всіх людей, неза¬лежно від соціальної і національної приналеж¬ності. Важливе значення мають совість і сором -глибинні інтимні почуття, що виражають стосун¬ки, відповідальність людини за свої слова та вчин¬ки. У цих якостях найбільше виявляється сутність людини, її природа. Але щоб совість «за-говорила», одного розуму недостатньо, важливи¬ми є знання моральних норм і цінностей. Невдо¬волення собою, прагнення до досконалості- рятівні почуття. Поступаючись своїми принципами, переконаннями, ми часто змінюємо себе, свою совість. На жаль, совісність у побуті усе більше втрачає свою значущість.

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 1448 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2010 | Коментарі (0)

Тема.Життя – це видовище, трагедія жива.

Життєві долі Есмеральди, Квазімодо, Клода Фролло. Багатогранність теми кохання.

Мета уроку: прослідкувати життєві долі головних героїв твору,пояснити, що символізує кожен образ, як розкриваєтьсябагатогранність теми кохання; продовжувати вправлятись у вмінні висловлювати та обґрунтовувати свою думку; формувати навички ведення дискусії; сприяти вихованню чистих людських почуттів.

Обладнання: ілюстрації Собору Паризької Богоматері, героїв твору, рожевий черевичок, мотузка, свічки, букети Квазімодо. Музичне оформлення: звуки дзвонів, органна музика, пісня "Есмеральда”

Тип уроку: рольова гра.

Епіграфи:

У "Соборі Паризької Богоматері” звучать великі імпульси гуманності, милосердя, соціальної справедливості.

І.Франко

Кохання подібне до дерева, що виростає само по собі; глибоко пускає в нас коріння й нерідко продовжує зеленіть навіть на руїнах нашого серця.

В.Гюго


     Скачати

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 855 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2010 | Коментарі (0)

     У теоретичних і експериментальних дослідженнях багатьох вітчизнянії», та зарубіжних психологів підкреслюється, що далеко не кожна інформації.,, нові знання забезпечують розумовий розвиток дітей. Звичайно, кількісне нагромадження знань також поступово переходить у нову якість. Найсприят-ливішим ґрунтом для зрушень у розумовому розвитку учнів є такі навчальш ситуації, коли учні виступають з позиції дослідників проблеми, що ґрунту¬ється на певних суперечностях і допускає різні шляхи її розв'язання, тобто коли істина народжується в пошуку.
     "Проблемність, — доводить психолог С.Рубінштейн, — невід'ємна риса пізнання"; "Процес мислення бере свій початок в проблемній ситуації»
"Мислення у справжньому розумінні слова — це проникнення в нові пласти сутнього, підривання і підняття на білий світ чогось, до того захованого в невідомих глибинах; постановка і розв'язання проблем буття і життя; пошуки і знаходження відповіді на питання: як воно є насправді..."
Педагогічна скарбниця | Переглядів: 12759 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2010 | Коментарі (0)

ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ


1. Фізичної культури 06.09 - 10.09 Поліщук В. А.
2. Основ здоров’я 13.09 – 17.09 Класні керівники
3. Географії, хімії 01.11 – 05.11 Ведмеденко Н. О., Пугач С. В.
4. Тиждень української писемності 08.11 – 12.11 Поливач О. С., Кириченко Г. А.
5. Математики 24.01 – 28.01 Ломако В. Ф., Жук М. В.
6. Тиждень шкідливості вживання наркотичних 
речовин  17.01 – 21.01 Класні керівники
7. Історії та права 07.02 – 14.02 Лисачук Л. А.
8. Тиждень початкової школи 14.02 – 18.02 Кравченко Л. М.
9. Фізики 21.02 – 25.02 Ломако В. Ф., Жук М. В.
10. Тиждень книги 01.03 – 04.03 Слюсар Т. П.
11. Тиждень української 
мови та літератури  07.03 – 11.03 Поливач О.С.,  Кириченко Г. А.
12. Світової літератури 14.03 – 18.03 Мельник О. П.
13. Музичного мистецтва 25.03 – 29.03 Сокальський О. Л.
14. Образотворчого мистецтва 04.04 – 08.04 Штронда О. О.
15. Біології та екології 11.04 – 15.04 Пугач С. В.
16. Трудового навчання 18.04 – 22.04 Штронда О. О.
Прдметні тижні в школі | Переглядів: 5268 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2010 | Коментарі (0)

Прдметні тижні в школі | Переглядів: 1594 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2010 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 101-110 111-120 121-130
Форма входу
Пошук
Корисні посилання
Корисні посилання