Захист прав дитини
Національна дитяча «гаряча» лінія
Національна дитяча «гаряча лінія»
Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 20 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
На сайті Ви знайдете: - навчальні прорграми;
- календарне планування;
- розробки уроків інформатики;
- перезнетації;
- інструкції до практичних робіт;
- роздатковий матеріал;
- тести та багато іншого.
Ласкаво просимо на сайт "Вивчаємо інформатику"
|
Мета: проконтролювати рівень засвоєння учнями
теми:»Р.Л.Стівенсон «Острів скарбів» в ігровій формі; розвивати естетичні смаки
дітей, їх творчі здібності; виховувати інтерес до літератури.
Обладнання: виставка книг, фотографій. |
Перший гейм «ЕРУДИТ».
Питання для першої команди.
1. Загальна назва давніх храмів, збудованих у центрі Афін. (Акрополь)
2. Якого птаха зображували разом із Зевсом? (орла)
3. Хто з богів мав кузню на вулкані Етна? ( Гефест)
4. Два чуда світу на грецькій землі – два маяки? (Олександрійський та маяк Гелі ос на
о.Родос)
5. Як звали грецького бога медицини, якого зображували з палицею та змією? (Асклепій)
|
Тема: Поняття про байку.
Історія виникнення та обробка сюжетів байок у
світовій літературі.
Мета: дати поняття про байку, розкрити характерні ознаки байки, презентувати
найвідоміших байкарів; розвивати творчу уяву учнів, їхні творчі здібності;
прищеплювати інтерес до байки.
Обладнання: портрети байкарів Езопа, Федра, Івана Крилова,
Леоніда Глібова.
Тип уроку: урок-подорож.
Здається, байка просто бреше.
А
справді – правду ясну чеше.
Л.Глібов |
Чмир М. І. проінформував, що нині загальноосвітня школа, як і все суспільство, має багато матеріально – технічних, методичних, кадрових, навчальних проблем, без розв’язання яких не буде розвитку вперед, до якісної освіти. Проблеми створює час, економічний, соціальний, моральний стан суспільства. Вони були, є і будуть, тому що освіта, як і людина, постійно прагне до вдосконалення. Удосклналенню навчально-виховного процесу в школі сприяє чітка і злагоджена система роботи педагогічного колективу над розвязанням конкретної педагогічної проблеми. Науково-методичну проблему наш колектив обирає не довільно. Аналізуючи стан справ в школі, порівнюючи його з потребами часу, розвитком психолого-педагогічної науки, ми дійшли висновку, що «Розвиток здібностей та інтересу учнів до навчання через упровадження педагогічних інновацій у практику» є як головним завданням, так і проблемою, над якою буде працювати школа. І в стислий термін розв’язати її неможливо. Тому ми розбили цю роботу на перспективні етапи. Кожен етап – це сходинка до поліпшення умов, змісту освіти в нашому навчальному закладі, освоєння нових навчальних программ, пошук оригінальних методик викладання. Кожне завдання – це виважена позиція школи на шляху вдосконалення. Нове століття принесло з собою нові підходи до навчання, нові технології. Перебудовувалися суспільство, педагогіка, час потребував розробки нових навчальних технологій. Ми вишукували педагогічні новинки в газетах, журналах. Передовий педагогічний досвід по крупинках знаходили і в роботі своїх колег, заохочували до ініціативи, творчості, для того щоб учні не відчули тягаря нововведень.
|
Урок №30 з інформатики в 9 класі. (Підготував Мацаєнко С.В. ©) Тема: Робота в середовищi редактора растрової графiки: робота з файлами, використання iнструментiв малювання, видiлення фрагментiв малюнка, їх перемiщення та копiювання. Матеріали для проведення уроку: План-конспект уроку (Завантажити )
Перезентація (Завантажити )
Тести (Завантажити)
Програма для роботи з тестами (Завантажити TEST-W2)
|
Треба дорожити Хлібом скрізь і завше … (На столі лежить хліб і вироби із борошна, у вазі – колоски)
Учитель. Хліб! Яке тепле і щире почуття поваги викликає це слово в серці кожної людини! Скільки про нього сказано добрих слів, складено прислів’їв, загадок, пісень! Землю-годувальницю, славну працю хліборобів оспівано в багатьох казках і легендах. І це не дивно, бо хліб є найбільшим багатством країни, всього народу.
|
Поговоримо про совість і сором, справедливість, чесність і порядність Мета. Розповісти учням про позитивні моральні якості людини, значення цих якостей для форму¬вання особистості.
План 1. Совість і сором - сутність людини. 2. Як ти розумієш «справедливість»? 3. Найбільші благодіяння - чесність і по¬рядність.
Хід бесіди
1. Загальнолюдські цінності - це загальні най¬вищі цінності, прийнятні для всіх людей, неза¬лежно від соціальної і національної приналеж¬ності. Важливе значення мають совість і сором -глибинні інтимні почуття, що виражають стосун¬ки, відповідальність людини за свої слова та вчин¬ки. У цих якостях найбільше виявляється сутність людини, її природа. Але щоб совість «за-говорила», одного розуму недостатньо, важливи¬ми є знання моральних норм і цінностей. Невдо¬волення собою, прагнення до досконалості- рятівні почуття. Поступаючись своїми принципами, переконаннями, ми часто змінюємо себе, свою совість. На жаль, совісність у побуті усе більше втрачає свою значущість.
|
Тема.Життя – це видовище, трагедія жива. Життєві долі Есмеральди, Квазімодо, Клода Фролло.
Багатогранність теми кохання. Мета уроку:
прослідкувати життєві долі головних героїв твору,пояснити, що символізує кожен образ, як
розкриваєтьсябагатогранність теми
кохання; продовжувати вправлятись у вмінні висловлювати та обґрунтовувати свою
думку; формувати навички ведення дискусії; сприяти вихованню чистих людських
почуттів. Обладнання: ілюстрації Собору Паризької Богоматері, героїв твору, рожевий черевичок,
мотузка, свічки, букети Квазімодо. Музичне оформлення: звуки дзвонів, органна
музика, пісня "Есмеральда” Тип уроку: рольова гра.
Епіграфи: У "Соборі Паризької Богоматері” звучать великі імпульси
гуманності, милосердя, соціальної справедливості. І.Франко Кохання подібне до дерева, що виростає само по собі;
глибоко пускає в нас коріння й нерідко продовжує зеленіть навіть на руїнах
нашого серця. В.Гюго
Скачати
|
У теоретичних і експериментальних дослідженнях багатьох вітчизнянії», та зарубіжних психологів підкреслюється, що далеко не кожна інформації.,, нові знання забезпечують розумовий розвиток дітей. Звичайно, кількісне нагромадження знань також поступово переходить у нову якість. Найсприят-ливішим ґрунтом для зрушень у розумовому розвитку учнів є такі навчальш ситуації, коли учні виступають з позиції дослідників проблеми, що ґрунту¬ється на певних суперечностях і допускає різні шляхи її розв'язання, тобто коли істина народжується в пошуку. "Проблемність, — доводить психолог С.Рубінштейн, — невід'ємна риса пізнання"; "Процес мислення бере свій початок в проблемній ситуації» "Мислення у справжньому розумінні слова — це проникнення в нові пласти сутнього, підривання і підняття на білий світ чогось, до того захованого в невідомих глибинах; постановка і розв'язання проблем буття і життя; пошуки і знаходження відповіді на питання: як воно є насправді..."
|
|
|