Четвер, 21.11.2024, 12:40
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільховецька гімназія

Меню сайту
Захист прав дитини

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Каталог статей

Головна » Статті » Вчителям » Педагогічна скарбниця

У категорії матеріалів: 20
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

На сайті Ви знайдете:

  • навчальні прорграми;
  • календарне планування;
  • розробки уроків інформатики;
  • перезнетації;
  • інструкції до практичних робіт;
  • роздатковий матеріал;
  • тести та багато іншого.

Ласкаво просимо на сайт "Вивчаємо інформатику"

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 843 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

Мета: проконтролювати рівень засвоєння учнями теми:»Р.Л.Стівенсон «Острів скарбів» в ігровій формі; розвивати естетичні смаки дітей, їх творчі здібності; виховувати інтерес до літератури.

Обладнання: виставка книг, фотографій.

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 1909 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

Перший гейм «ЕРУДИТ».



Питання для першої команди.

1. Загальна назва давніх храмів, збудованих у центрі Афін. (Акрополь)

2. Якого птаха зображували разом із Зевсом? (орла)

3. Хто з богів мав кузню на вулкані Етна? ( Гефест)

4. Два чуда світу на грецькій землі – два маяки? (Олександрійський та маяк Гелі ос на

о.Родос)

5. Як звали грецького бога медицини, якого зображували з палицею та змією? (Асклепій)

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 2061 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (1)

Тема: Поняття про байку. Історія виникнення та обробка сюжетів байок у

          світовій  літературі.

 

Мета: дати поняття про байку, розкрити характерні ознаки байки, презентувати найвідоміших байкарів; розвивати творчу уяву учнів, їхні творчі здібності; прищеплювати інтерес до байки.

Обладнання: портрети байкарів Езопа, Федра, Івана Крилова, Леоніда Глібова.

Тип уроку: урок-подорож.

                                                                                 Здається, байка просто бреше.

                                                                                А справді – правду ясну чеше.

                                                                                                                    Л.Глібов

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 14114 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2012 | Коментарі (0)

Чмир М. І. проінформував, що нині загальноосвітня школа, як і все суспільство, має багато матеріально – технічних, методичних, кадрових, навчальних проблем, без розв’язання яких не буде розвитку вперед, до якісної освіти.

Проблеми створює час, економічний, соціальний, моральний стан суспільства. Вони були, є і будуть, тому що освіта, як і людина, постійно прагне до вдосконалення. Удосклналенню навчально-виховного процесу в школі сприяє чітка і злагоджена система роботи педагогічного колективу над розвязанням конкретної педагогічної проблеми. Науково-методичну проблему наш колектив обирає не довільно. Аналізуючи стан справ в школі, порівнюючи його з потребами часу, розвитком психолого-педагогічної науки, ми дійшли висновку, що «Розвиток здібностей та інтересу учнів до навчання через упровадження педагогічних інновацій у практику» є як головним завданням, так і проблемою, над якою буде працювати школа. І в стислий термін розв’язати її неможливо. Тому ми розбили цю роботу на перспективні етапи. Кожен етап – це сходинка до поліпшення умов, змісту освіти в нашому навчальному закладі, освоєння нових навчальних программ, пошук оригінальних методик викладання. Кожне завдання – це виважена позиція школи на шляху вдосконалення. Нове століття принесло з собою нові підходи до навчання, нові технології. Перебудовувалися суспільство, педагогіка, час потребував розробки нових навчальних технологій. Ми вишукували педагогічні новинки в газетах, журналах. Передовий педагогічний досвід по крупинках знаходили і в роботі своїх колег, заохочували до ініціативи, творчості, для того щоб учні не відчули тягаря нововведень.

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 956 | Додав: Admin | Дата: 27.09.2012 | Коментарі (0)

     Урок №30 з інформатики в 9 класі.
     (Підготував Мацаєнко С.В. ©)

     Тема: Робота в середовищi редактора растрової графiки: робота з файлами, використання iнструментiв малювання, видiлення фрагментiв малюнка, їх перемiщення та копiювання.

     Матеріали для проведення уроку:
    План-конспект уроку (Завантажити )
    Перезентація  (Завантажити )
    Тести (Завантажити)
    Програма для роботи з тестами (Завантажити TEST-W2

 
Педагогічна скарбниця | Переглядів: 1687 | Додав: Admin | Дата: 22.04.2011 | Коментарі (0)

Треба дорожити
Хлібом скрізь і завше …

(На столі лежить хліб і вироби із борошна, у вазі – колоски)

Учитель.
Хліб! Яке тепле і щире почуття поваги викликає це слово в серці кожної людини! Скільки про нього сказано добрих слів, складено прислів’їв, загадок, пісень! Землю-годувальницю, славну працю хліборобів оспівано в багатьох казках і легендах. І це не дивно, бо хліб є найбільшим багатством країни, всього народу.

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 913 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2010 | Коментарі (0)

Поговоримо про совість і сором, справедливість, чесність і порядність

Мета. Розповісти учням про позитивні моральні якості людини, значення цих якостей для форму¬вання особистості.

План
1. Совість і сором - сутність людини.
2. Як ти розумієш «справедливість»?
3. Найбільші благодіяння - чесність і по¬рядність.

Хід бесіди

1. Загальнолюдські цінності - це загальні най¬вищі цінності, прийнятні для всіх людей, неза¬лежно від соціальної і національної приналеж¬ності. Важливе значення мають совість і сором -глибинні інтимні почуття, що виражають стосун¬ки, відповідальність людини за свої слова та вчин¬ки. У цих якостях найбільше виявляється сутність людини, її природа. Але щоб совість «за-говорила», одного розуму недостатньо, важливи¬ми є знання моральних норм і цінностей. Невдо¬волення собою, прагнення до досконалості- рятівні почуття. Поступаючись своїми принципами, переконаннями, ми часто змінюємо себе, свою совість. На жаль, совісність у побуті усе більше втрачає свою значущість.

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 1478 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2010 | Коментарі (0)

Тема.Життя – це видовище, трагедія жива.

Життєві долі Есмеральди, Квазімодо, Клода Фролло. Багатогранність теми кохання.

Мета уроку: прослідкувати життєві долі головних героїв твору,пояснити, що символізує кожен образ, як розкриваєтьсябагатогранність теми кохання; продовжувати вправлятись у вмінні висловлювати та обґрунтовувати свою думку; формувати навички ведення дискусії; сприяти вихованню чистих людських почуттів.

Обладнання: ілюстрації Собору Паризької Богоматері, героїв твору, рожевий черевичок, мотузка, свічки, букети Квазімодо. Музичне оформлення: звуки дзвонів, органна музика, пісня "Есмеральда”

Тип уроку: рольова гра.

Епіграфи:

У "Соборі Паризької Богоматері” звучать великі імпульси гуманності, милосердя, соціальної справедливості.

І.Франко

Кохання подібне до дерева, що виростає само по собі; глибоко пускає в нас коріння й нерідко продовжує зеленіть навіть на руїнах нашого серця.

В.Гюго


     Скачати

Педагогічна скарбниця | Переглядів: 877 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2010 | Коментарі (0)

     У теоретичних і експериментальних дослідженнях багатьох вітчизнянії», та зарубіжних психологів підкреслюється, що далеко не кожна інформації.,, нові знання забезпечують розумовий розвиток дітей. Звичайно, кількісне нагромадження знань також поступово переходить у нову якість. Найсприят-ливішим ґрунтом для зрушень у розумовому розвитку учнів є такі навчальш ситуації, коли учні виступають з позиції дослідників проблеми, що ґрунту¬ється на певних суперечностях і допускає різні шляхи її розв'язання, тобто коли істина народжується в пошуку.
     "Проблемність, — доводить психолог С.Рубінштейн, — невід'ємна риса пізнання"; "Процес мислення бере свій початок в проблемній ситуації»
"Мислення у справжньому розумінні слова — це проникнення в нові пласти сутнього, підривання і підняття на білий світ чогось, до того захованого в невідомих глибинах; постановка і розв'язання проблем буття і життя; пошуки і знаходження відповіді на питання: як воно є насправді..."
Педагогічна скарбниця | Переглядів: 13119 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2010 | Коментарі (0)

1-10 11-20
Форма входу
Пошук
Корисні посилання
Корисні посилання