Понеділок, 20.05.2024, 15:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільховецька гімназія

Меню сайту
Захист прав дитини

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Каталог статей

Головна » Статті » Вчителям » Вчитель вчителю

Засідання МО вчителів початкових класів та ДНЗ
Тема. Закріплення звукового значення букви «ї». Робота над віршем Г. Чубач «А живу я в Україні». Мета. Закріпити знання учнів про літеру Її та звукосполучення,яке позна- чає ця буква. Розвивати вміння читати слова й тексти з буквою Її. Збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати любов до Бать- ківщини, пізнавальні інтереси. Обладнання. Каса букв, складові таблиці, картки для розвитку навички читання, малюнки з видами міста Києва, відеозаписи про Батьків- щину. Хід уроку. І. Організація до уроку. ІІ.Актуалізація опорних знань. 1. Назвати букву , яку вивчали на попередньому уроці. 2. Гра «Назви зайве слово». (Гаї, трамваї, короваї, змій, твої, свої, мої). 3.Мовна розминка. - Читання складових таблиць. - Повторення скоромовок. - Творче завдання: прочитати речення, надруковані на картках, вставляючи пропущені букви. (У нашому кра* багато лісів та га*в. У дикій природі живуть *жаки). 4. Збагачення словникового запасу учнів. «Пізнаємо пташиний світ (ілюстрація із зображенням пташки гаїчки)». Гаїчка Вже такий трухлявий пень та старий, а для гаїчки – то найкращий будиночок. А впізнаєш її по чорненькій шапочці на голівці. Гаїчка і мух ловить, і комарів … Сюди – туди мотається, а чарівна шапочка не спадає. 5. Звуко – буквений аналіз слова «гаїчка». 6. Конкурс на кращого читця загадок (кожен учень отримує ілюстровану картку із надрукованою загадкою). ІІІ. Фізкультхвилинка. Наші ручки: раз, два, три! Наші ніжки: раз, два, На носок, на каблучок, Руки вліво, руки вправо: Ми танцюєм козачок. Раз – присядем, два – присядем, Гарний настрій – добре всім. Покружляли, повертілись Й тихо всі за партии сіли. ІV. Повідомлення теми та завдань уроку. V. Закріплення знань і вмінь учнів. 1. Бесіда «Україна – наша Батьківщина». У кожної людини є рідний край – земля , де вона народилася на світ, де жили її діди й прадіди. Для нас із вами рідний край, рідна держава – це Україна. Як називається наша Батьківщина? (Прикріплюю на дошці слово «Україна»). В Україні живе народ, до якого, діти, належимо і ми. Ми – українці. (Прикріплюю слова «український», «українці»). Україна має багату історію, славне минуле.Україна має свої традиції, свої звичаї, багатолюдні міста і мальовничі села. - А як називається столиця України? 2. Робота з букварем. а). Складання речень за малюнками. б ). Читання слів та уточнення їх лексичного значення. в ).Ознайомлення з віршем Г. Чубач «А живу я в Україні». - Читання вчителем; - словникова робота; - мовчазне читання; - читання дітьми вголос. - Запитання за текстом: - Про який край розповідав нам віршик? - Як у вірші поетеса розповідає про наш край? - Чи поділяєте ви думку, що Україна мила нам сторона? 3. Перегляд відеозаписів про Україну. 4. Складання дітьми речень про Україну за змістом вірша і відеозаписів. 5. Побудова речення за схемою зі стрілкою: «Без верби й калини немає України». VІ. Заучування напам’ять вірша про Батьківщину. Є багато країн на Землі. В них – озера, річки і долини… Є країни великі й малі, А найкраща завжди – Батьківщина. VІІ. Підсумок уроку.
Категорія: Вчитель вчителю | Додав: Admin (23.02.2016)
Переглядів: 589 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Корисні посилання
Корисні посилання