Субота, 18.05.2024, 23:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільховецька гімназія

Меню сайту
Захист прав дитини

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Головна » 2015 » Серпень » 18 » звіт директора
11:51
звіт директора
Звіт директора Вільхівецького НВК Чмира М.І. на загальношкільній конференції учасників НВП, яка відбулася 10.06.2015 року В 2014-2015 навчальному році у визначенні змісту роботи Вільхівецького НВК керувалися Законом України «Про освіту», Статутом школи, свою діяльність здійснювали відповідно до основних завдань загальноосвітньої школи, спрямованих на виховання громадянина України, формування всебічно розвинутої особистості, виховання любові до праці, до природи, поваги до вчителів, батьків, формування здорового способу життя . Діяльність НВК, спрямована на надання безкоштовної загальної освіти. 1. Всі діти шкільного віку охоплені навчанням, 18 дітей дошкільного віку були залучені до дитячого садка. 2. Організовано та проведено заняття з майбутніми першокласниками (вч. Кравченко Л.М.). 3. Організовано та завершено 2014-2015 навчальний рік та проведено державну підсумкову атестацію. Уточнено та поновлено списки дітей шкільного віку на 2015-2016 навчальний рік. 4. Затверджено структуру, план та режим роботи НВК. 5. Проведено І та II етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. 6. Організовано роботу з обдарованими дітьми та учасниками МАН. Організація методичної роботи з педагогічними кадрами 1. Школа на 85% забезпечена кадрами 2. Вчителі пройшли курсову перепідготовку згідно графіка 3. 1 вчитель атестований на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст», 1 вчитель атестований на кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії», 1 вчитель атестований на кваліфікаційну категорію «спеціаліст II категорії», пройшла атестація ЗДВР. 4. Проведено 6 педагогічних рад: □ Аналіз роботи педагогічного колективу у 2013-2014 н.р. та організація НВП у 2014-2015 н.р. □ «Майстерність вихователя – вияв творчої активності особистості педагога» □ «Роль методичного об’єднання у розвитку професійної компетентності і творчого потенціалу вчителя» □ «Комунікативна як сукупність знань, умінь, навичок забезпечення взаємодії учнів у конкретній соціокультурній ситуації» □ Про перевід учнів 1-8,10 класів до наступних класів. Про випуск учнів 9,11 класів зі школи. 5. Проведено методичні наради: > Ознайомлення з інструктивно - методичними рекомендаціями щодо вивчення шкільних дисциплін у 2014-2015 н. p.; > Про організацію та проведення І етапу олімпіад; > Підсумки навчальних досягнень учнів за І семестр та планування НВР на II семестр; > Ознайомлення з інструкцією про ДПА; > Підготовка до ремонту школи; > Підсумки методичної роботи за рік та планування роботи МО вчителів на наступний рік. 6. Участь в роботі районних МО. Одним з важливих компонентів розвитку самоосвіти вчителя є участь у районних семінарах - практикумах. На базі нашої школи у 2014-2015 н. р. були проведені районні семінари бібліотекарів та вчителів фізичної культури. 7. Творчий звіт вчителів, які атестувалися Організація різних форм позаурочної роботи 1. Учні Вільхівецького НВК прийняли участь в районних конкурсах: □ «Право очима дитини» □ Моральний вчинок □ Молоде покоління за безпеку руху □ Твоє майбутнє в твоїх руках □ «Моя Україна» □ «Історія міст і сіл» □ Афганська війна очима дітей □ «В об'єктиві натураліста» □ Лідер року □ КРОКС □ Міжнародний конкурс знавців української мови ім. П.Яцика «Об'єднаймося ж , брати мої!» □ «Новорічна композиція» □ «Український сувенір» □ Спартакіада школярів □ Інтелектуальні ігри 2. Проведено загальношкільні заходи: □ «Квіткове весілля» □ «Вчителю, до тебе слово мовимо » □ «Передамо нащадкам наш скарб – рідну мову» □ «Не згасне пам’яті свіча» □ «Господи! Страждання, муки й горе мого народу до Всевишньої скорботи зарахуй, і біди і погибель від землі її народу відведи… » □ «Козацькі забави» □ «Україна для нас єдина і неподільна, одна на всіх» □ «Пам'ять про синів героїв вічна» □ Конкурс «Дружно скажемо «ні» всім пожежам на землі» □ Акція «Милосердя» (допомога воїнам АТО) □ Акція «Ліси для нащадків» □ «Залишили хлопці Афганістан» □ «Вони ринули першими в бій» (Чорнобиль не має минулого часу) □ Святкові концерти до Дня Вчителя, 8 Березня, Дня Перемоги □ Виставки дитячих робіт «Ми за мир на планеті Земля», , «Чарівна палітра», «Мрії про майбутнє», «Диво світ навколо нас» □ Вечори відпочинку для старшокласників «Моя любов моя висока! Не відпускай мене, храни!». □ Випускний вечір «Шкільне дитинство дзвоником злетіло, доросле починається життя» Робота НВК, спрямована на вдосконалення освітнього процесу У2014-2015 н.р. продовжена робота над проблемою школи: «Розвиток здібностей та інтересу учнів до навчання через упровадження педагогічних інновацій у практику». Головні зусилля було зосереджено на надання дієвої допомоги педагогічним працівникам, особливо молодим, у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, ефективному втіленню інновацій. Це сприяло оптимізації навчально-виховного процесу в школі. Підвищенню наукового рівня вчителів, їх підготовці до засвоєння змісту нових програм і технологій, їх реалізації, постійному ознайомленню з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання, вивченню і впровадженню ППД, творчому виконанню перевірених рекомендацій, збагаченню новими прогресивними і досконалими методами і засобами навчання, вдосконаленню навичок самоосвітньої роботи вчителів, наданню їм кваліфікованої допомоги з теорії та практичної діяльності сприяла налагодженість колективних форм методичної роботи, на чолі якої була педагогічна рада. Згідно плану роботи НВК в минулому році були проведені педагогічне читання : «Інноваційні процеси в освіті », Заочна освіта для батьків: «Естетичне виховання», «Екологічне виховання», «Інтелектуальне виховання», «Моральне виховання», «Трудове виховання», «Екологічне звички». Вчителі НВК впродовж року працювали над окремими темами проблеми і на засіданнях шкільних методоб'єднань доповідали про результати своєї роботи. Активізації творчого потенціалу педагогічних працівників сприяла участь вчителів у шкільних, районних та обласних семінарах. Як результат реалізації програми підготовки вчителя стали якісно нові показники професійного росту колективу. Над вирішенням загальношкільної проблеми працювали шкільні методоб'єднання: • вчителів початкових класів (керівник Кравченко Л.М.). Основну увагу в його роботі приділено проблемі підвищення ефективності уроку, як основної форми організації НВП • Результативно працювало методоб'єднання класних керівників (керівник Поливач О. С.) над проблемою «Виховання культури поведінки учнів» • Методоб’єднання предметів природничо-математичного циклу (керівник Жук М.В. ) працювало над проблемою «Впровадження елементів сучасних технологій на уроках природничо - математичного циклу шляхом розвитку пізнавальної активності школярів» • Методоб'єднання вчителів суспільно - гуманітарно циклу ( керівник Гресько А. О.) працювало над проблемою «Використання новітніх технологій запорука розвитку творчих здібностей учнів та покращення якості освіти» Високу оцінку отримали відкриті уроки вчителів Кравченко Л.М., Сідловської О. О., Дорогової В. І., Штронди О. О.. Значна методична робота проведена з молодими педагогами. Крім колективних форм, заслуговує схвалення індивідуальна творча роботи вчителів. Зокрема, вчитель фізики Жук М.В. підготувала призера II етапу Всеукраїнського конкурсу захисту учнівських науково-дослідницьких робіт МАН. Успішно були проведені творчі звіти вчителів, які атестувалися. Вчителі школи провели 18 відкритих уроків. Належна робота здійснюється в напрямку підвищення фахової майстерності вчителів у ході курсової перепідготовки, яку пройшли, згідно графіка 3 вчителі. Активізував свою роботу на допомогу вчителям у підвищенні науково - методичного рівня шкільний методичний кабінет, де систематизовано матеріали ППД, методичні розробки окремих уроків навчальних програм, класних годин, роботи членів МАН, портфоліо вчителів. Цілеспрямовано проводилась позакласна робота з учнями,що забезпечує мотивацію у навчанні. Учні школи брали участь в олімпіадах, конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях, а також в Міжнародному конкурсі «Кенгуру», Всеукраїнському конкурсі з фізики «Левеня», історії «Лелека», Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Колосок», Всеукраїнських конкурсах з української мови «Соняшник», Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Грінвіч». У 2014-2015 навчальному році школа посіла 8 місце у II етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Проте, слід відмітити, що вчителі української мови, фізичної культури, англійської мови, математики, географії, образотворче мистецтво працювали недостатньо при підготовці учнів до олімпіад. Середній рівень навчально-виховного процесу підтвердився результатами II (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін - 4 призових місць ( VІІІ місце), один призер III етапу (обласного) Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій також є призери II (районного) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. Т. Г. Шевченка (III місце) - два учні, II (районного) етапу конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика (II місце) - один учень. Аналіз підсумків навчального року дає підстави зробити висновки, що порівняно з минулим навчальним роком зріс рівень фахової майстерності педагогів. Педагогічний колектив школи в процесі своєї діяльності реалізував мету виховання, навчання та розвитку дітей, поставлену на початку навчального року. В процесі моніторингу якісної успішності учнів 2-11 класів було визначено рейтинг вчителів, який прослідковується з таблиці Хороших результатів у навчально-виховній діяльності досягли: Кравченко Л. М. (вч. оч.. класів), Гресько А.О.(вч.історії), Жук М.В.(вч.фізики), Андрущенко В. П. (вч. інформатики). Цей рівень підтвердився результатами шкільних та районних олімпіад. Стан успішності учнів (якісна успішність) можна прослідкувати за таблицею: Таблиця № 1 № п/п Клас Кількість учнів Якісна успішність, % 1 1 5 - 2 2 9 66,6 3 3 8 50 4 4 11 54,5 5 5 9 50 6 6 6 16,7 7 7 7 17 8 8 7 28,6 9 9 9 11,2 10 10 11 18,2 11 11 5 40 Всього 11 87 32,1 В порівнянні з минулим роком - 36,7% Весь навчально-виховний процес був чітко спланований за такими параметрами: 1. Річний план роботи НВК 2. Розклад уроків, завірений санепідемстанцією 3. Графік чергування вчителів та адмінперсоналу. 4. Графік роботи гуртків, позашкільних заходів. 5. Графік здійснення внутрішкільного контролю. 6. План роботи методоб'єднань. 7. План роботи батьківського комітету. 8. План роботи Піклувальної ради. 9. План роботи Ради НВК. 10. План роботи класних керівників. 11. План роботи бібліотеки. 12. План роботи соціального педагога. 13. План роботи штабу по боротьбі з правопорушеннями. 9 учнів 9 класу отримали свідоцтва про базову загальну середню освіту. 5 учнів 11 класу отримали атестати про повну загальну середню освіту. В школі створені умови для успішної праці вчителів та навчання учнів, гарячим харчуванням забезпечені учні 1-11 класів. В школі, завдяки міні-котельні, тепло і затишно, панує доброзичлива атмосфера та хороший психологічний мікроклімат. В НВК проводиться робота щодо поповнення бібліотеки підручниками, художньою та методичною літературою. Розподіл та використання підручників проводиться пропорційно до кількості учнів в класі. Забезпеченість підручниками в 2014-15 році становить близько 100 % . Всі підручники, які використовуються, мають гриф МОН, застарілі за змістом підручники - списані. Школа обладнана меблями навчальних кабінетів відповідно до потреби. Загальна оцінка стану збереження меблів у школі - добра. Школа укомплектована програмно-методичним забезпеченням навчального процесу . Навчальний план виконано, варіативна складова реалізована повністю. З усіх навчальних предметів є навчальні програми. Календарно-тематичне планування з навчальних предметів відповідає діючим програмам. В НВК виховна робота проводиться в руслі тісної співпраці школи і родини. Керування дитячими організаціями здійснюється Учнівською республікою, обрання до якого відбувається на загальноучнівській конференції. Головний напрямок роботи з дитячими організаціями - національно- патріотичне виховання, вивчення історії рідного краю, звичаїв свого народу. Право дитини на вільне висловлення своєї думки та отримання інформації реалізується участю в органах самоврядування, виборних органах. Велике значення для забезпечення процесу морального виховання є здійснення внутрішкільного контролю, його якості, науковості. В школі здійснюється тематичний, фронтальний, класно-урочний контроль. За рік контролювалося: □ правильність ведення шкільної документації □ стан перевірки учнівських зошитів □ стан забезпечення учнів підручниками □ стан правовиховної роботи роботи □ облік дітей шкільного віку, відвідування ними школи □ стан викладання предметів: економіки, інформатики, фізики, хімії □ контроль за роботою методоб'єднань □ техніка читання учнів 1-4 класів □ підготовка до державної атестації □ організація повторення з основних предметів □ проходження літньої практики, навчальних екскурсій □ контроль за підготовкою школи до нового навчального року Всі матеріали, одержані під час здійснення контролю, висвітлювались, обговорювались на нарадах при директору і заступниках, на МО, педагогічних радах, засіданнях Ради школи. Концепція виховання наших учнів має на меті конкретизувати основні напрямки навчання і виховання, які розроблені Державною програмою «Освіта», Законом України «Про загальну середню освіту», наповнити їх реальним змістом з урахуванням особливостей нашого регіону, традицій, специфіки школи та системи виховної роботи, яка складається в ній. Вчителі прагли зробити шкільне життя дітей насиченим, змістовним, цікавим. У зв'язку з цим в школі склалася певна система роботи з учителями, громадськими організаціями, органами учнівського самоврядування. У школі працює батьківський комітет, який керує роботою батьків в школі. Проведено батьківські збори, організовано батьківський всеобуч. Недостатньо працював Вільхівецький навчально-виховний комплекс в минулому навчальному році з питань: • впровадження елементів експерименту щодо творчого розвитку дитини в початковій ланці. В 2015-2016 навчальному році колектив НВК продовжить роботу над такими завданнями: □ Виконання Законів «Про освіту», «Про мову», Державної програми «Освіта» □ Впровадження нових педагогічних технологій □ Удосконалення роботи педагогічної ради □ Зміцнення і використання навчально-матеріальної бази за рахунок позабюджетних надходжень □ Підвищення дієвості та ефективності управління школою, використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі. □ Удосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу. Якісне виконання навчальних програм □ Створення передумов для підвищення соціального статусу вчителя; □ Індивідуальна робота з обдарованими дітьми □ Робота з невстигаючими учнями □ Посилення виховної роботи на уроках і в позаурочний час □ Формування патріотичних почуттів учнів □ Створення системи пошуку юних талантів і обдарувань □ Забезпечення духовного , інтелектуального , фізичного розвитку дитини в умовах навчально-виховного комплексу. □ Постійне забезпечення охорони праці всіх учасників НВП □ Забезпечення нормальної роботи НВК в осінньо-зимовий період. Зусилля адміністрації будуть спрямовані на створення атмосфери співробітництва, взаємодопомоги, прояву ініціативи, творчого підходу, самостійності в роботі як учителів, так і учнів, створення та підтримку в педколективі вимогливості, доброзичливості, на сприяння подальшому втіленню в життя шкільного колективу демократичних засад. Робота з батьками Виховання учня в школі і сім'ї - щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов'язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім'ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до психолого-педагогічних спостережень. 1. Проведення класних батьківських зборів 2. Проведення загальношкільних батьківських зборів 3. Проведено рейди у сім'ї учнів з метою вивчення матеріального стану та умов навчання (протягом року), відвідування невстигаючих учнів (протягом року). 4. Залучення батьків до навчально-виховного процесу в школі, до підготовки школи до навчального року, до благоустрою школи Зміцнення матеріально-технічної бази НВК Всі позабюджетні, спонсорські надходження та благодійні внески батьків були спрямовані на покращення матеріально-технічної бази школи і дитячого садка, зокрема на створення оптимальних санітарно-гігієнічних умов для перебування учнів у закладі: 1. Пофарбовано повністю підлогу, панелі, вікна 2. Зроблено ремонт в класних кімнатах 3. Поповнено бібліотечний фонд школи тематичними енциклопедіями для дітей.
Категорія: Новини | Переглядів: 522 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Корисні посилання
Корисні посилання