Середа, 24.04.2024, 03:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільховецька гімназія

Меню сайту
Захист прав дитини

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Головна » 2018 » Жовтень » 26 » Підсумки Тижня безпеки життєдіяльності
13:06
Підсумки Тижня безпеки життєдіяльності

Сьогодні, як ніколи, зростає роль освіти у підготовці школяра до самостійного життя у світі, де кількість надзвичайних ситуацій постійно зростає, екологічна ситуація погіршується. Життєво необхідно озброїти дітей знаннями, вміннями і розумінням важливості збереження власного здоров'я, формувати в учнів свідоме розуміння цінності власного життя та здоров’я, виховувати в них свідому, осмислену позицію щодо безпеки життєдіяльності.

Тому виховання здорового покоління, зі сформованою культурою безпечної поведінки, з засвоєними алгоритмами дій в умовах надзвичайних ситуацій, одне з пріоритетних завдань, яке стоїть перед освітою.

Основна мета проведення «Тижня з безпеки життєдіяльності» - допомогти сформувати в учнів свідоме ставлення до свого життя і здоров'я, оволодіти основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної для життя і здоров'я поведінки у повсякденному житті та при виникненні надзвичайних ситуацій.

«Тиждень з безпеки життєдіяльності» включає такі технологічні етапи:

• чітко продумана організація навчально-виховного процесу;

• використання міжпредметних зв'язків;

• моделювання та створення ігрових навчальних ситуацій;

• засвоєння правил поведінки, які гарантують безпеку життя дитини.

Значна увага приділяється розбору практичних питань із навчання дітей правильному поводженню в різних життєвих ситуаціях.

У «Тижні з безпеки життєдіяльності» виокремлюються такі компоненти: практичний, теоретичний, ігровий.

Практичний компонент передбачає здійснення школярами будь-яких практичних дій: це підготовка стінгазети, плакату, проведення спортивних естафет, тощо.

Теоретичний компонент є дуже різноманітним. Його основне завдання - розширити знання школярів про основи безпеки життєдіяльності, про різного роду надзвичайні ситуації та правила поведінки під час їх виникнення, про безпеку у повсякденному житті та ведення здорового способу життя.

Ігровий компонент (конкурси, вікторини, турніри, рольові ігри) найбільш видовищний в «Тижні з безпеки життєдіяльності». У ньому беруть участь усі школярі. У конкурсах і турнірах може проявлятися й просто бажання перемогти, бути першим. Це добре, адже все одно учні засвоюють необхідну інформацію, а заодно проявляють свої здібності та знання.

Інтерактивні методики, які застосовуються в рамках проведення «Тижня з безпеки життєдіяльності» дають змогу задіяти не тільки свідомість дитини, але й її почуття, емоції, вольові якості, тобто залучатись до процесу навчання «цілісної людини». І це сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу.

З метою поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя, пропаганди здорового та безпечного способу життя, вироблення в дітей умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров’я під час надзвичайних ситуацій в закладі проходив Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності «Запобігти. Врятувати. Допомогти».

   

   

   

   

   

   

   

Категорія: Новини | Переглядів: 275 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Корисні посилання
Корисні посилання